hållundan
Emozione!
Budgivning.Den var ju fan snygg med gummiarmband, och jag avskyr metallänkar.
Är den för schleten för Tom så vete fasen om inte jag blev sugen.
Budgivning.Den var ju fan snygg med gummiarmband, och jag avskyr metallänkar.
Är den för schleten för Tom så vete fasen om inte jag blev sugen.
Jag upplever den faktiskt som lite klen (bra säljare ), har dock inte fått några repor på glaset.Tycker du det ? jag har haft min nästan varje dag i ett år och den ser fräsch ut, en liten liten respa på glaset bara annars ser den bra ut
Ny fuktion på forumet, man ska använda andra knappen om man vill citera flera i samma inlägg, men det verkar inte heller funka???
Jag upplever den faktiskt som lite klen (bra säljare ), har dock inte fått några repor på glaset.
Ädit: Varför merschar inte det nya forumformatet ihop inläggen?
Tom får bjuda först, bjuder han inte alls eller under femhundringen så bjuder jag sen
Ny fuktion på forumet, man ska använda andra knappen om man vill citera flera i samma inlägg, men det verkar inte heller funka???
Trycker man på "+ på de inlägg man vill citera och sedan "svara med citat så hamnar de i snabbsvarsrutan längst ner. Sedan är det bara att bestämma hur man vill svara, precis som tidigare.
Aha... Faktisk en bra funktion, då man ibland har läst en tråd och svarat på flera olika inlägg om olika saker och det har klumpats ihop utan att man hade tänkt det.
Då är ju det här bättre.
Synergieffekter inom marknadsföring är ju alltid himla trevligt.Här kan ni läsa historien hur Omega blev associerat med Bond:
Ursprungligen på franska. Jag har låtit google översätta den till Engelska.
http://translate.googleusercontent....-biver&usg=ALkJrhjpAFGwShxbbIu-_LYH9-oviZXW4A
Synergieffekter inom marknadsföring är ju alltid himla trevligt.
Och för den som vill ha en kanske lite billigare bondklocka än en vintage Submariner så användes ju Seiko av herr Bond ett tag också:
http://www.jamesbondwatch.org.uk/
http://jamesbondwatches.com/
Även om de inte verkar vara het billiga de heller.
I övrigt så är kanske min högst personliga åsikt att Professional 300M inte är den snyggaste Seamastern.
Kan slänga upp en bild imorgon. Är helt okej skick, dock med något/några märken.
Det var ju inte klokt vad mycket de tar för en gammal Seiko bara för att Bond exponerade dem i ett par filmer. Runt 1500 dollar närmare bestämt som utgångspris på Ebay på två modellerna jag testade att söka på. Jag undrar om Seiko betalade för att få med klockorna i Bondfilmerna? Rolex lär ju inte ha gjort det.
Seamastern är ju ett exempel på vad mördande reklam och rätt produktplaceringar kan göra för försäljningen. Personligen har Seamastern aldrig tilltalat mig. Att sätta klockan i Bonds händer var lite väl mycket en gimmic. Jag hade nog köpt den klassiska månklockan om jag skulle köpa en Omega idag. Den är snygg i all sin enkelhet. Mycket av det på marknaden idag känns överdesignat. Kan personligen tycka att Rolex är ute och cyklar lite. Det är lite löjligt hur de valt exponera Rolex på själva klockorna. De har vuxit sig feta och pråliga. Men det kanske är det dagens kunder vill ha? Skönt det finns vintage marknaden att vända sig till.
Här är min Nighthawk. Frågan är om jag släpper den för 500 iofs? Buda lite, så får jag se om det är intressant.
Ptja, en 500 ing kan jag ge...
Köpte en klocka idag, lite försenad 25årspresent. Blev Certina DS Caimano Gent. Den med vit urtalvla, sträck ist för siffror på alla utom 12, 3, och 9, och med svart skinnband.
http://www.certina.com/Collection/Gent-Quartz-Collection/DS-Caimano-Gent.aspx?m=1
Köpte en klocka idag, lite försenad 25årspresent. Blev Certina DS Caimano Gent. Den med vit urtalvla, sträck ist för siffror på alla utom 12, 3, och 9, och med svart skinnband.
http://www.certina.com/Collection/Gent-Quartz-Collection/DS-Caimano-Gent.aspx?m=1
Jag måste säga grattis till en stilren snygg klocka!
Den typ av klocka jag själv skulle kunna välja.
Jag är lite klockfetischist, och fastnar emellanåt för kronograferna med massa "nippon-pippon", visare och funktioner... för att sedan landa och inse att det egentligen är just en snygg, bra, funktionsduglig och ganska enkel klocka jag vill ha.
Som parentes, just Certina är väl förresten lite av en "för-lång-och-trogen-statlig-tjänst-klocka"? Min far har en stilren kostymklocka i guld som han fick efter 25 års "lång-och-trogen-tjänst" som skogsvårdskonsulent. Ingraverat såklart. Måste vara en utdöende gåva, hur många jobbar +25 år på samma ställe numera??
Jo, Certina och någon annan tillverkare har varsin guldklocka som kostar strax under de 8000+moms eller vad nu gränsen är för att skattefritt kunna ge någon en gåva efter så lång och trogen tjänst.Som parentes, just Certina är väl förresten lite av en "för-lång-och-trogen-statlig-tjänst-klocka"? Min far har en stilren kostymklocka i guld som han fick efter 25 års "lång-och-trogen-tjänst" som skogsvårdskonsulent. Ingraverat såklart. Måste vara en utdöende gåva, hur många jobbar +25 år på samma ställe numera??
Jo, Certina och någon annan tillverkare har varsin guldklocka som kostar strax under de 8000+moms eller vad nu gränsen är för att skattefritt kunna ge någon en gåva efter så lång och trogen tjänst.
En kusin till morsan fick en guldklocka av företaget han jobbar på häromåret. Och då har ju han jobbat där i stort sett så länge som jag kan komma ihåg.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|