Spännande! Återkom med websidesinformation när den är klar!Nu är snart min hemsida klar o jag kommer att lägga in en del klockor. Alla på sh kommer att få bra rabbat på klockor o alla andra smycken mm som kommer finnas där.
Spännande! Återkom med websidesinformation när den är klar!
Tyckte pannorna var rätt fula första gångerna jag såg dem, men de sätter sig på hjärnan.
Denna är grym!
Jotack! Hade det inte varit för att hela gänget i the expendables 2 hade varsin på armen så hade jag nog aldrig upptäckt den...Hmm, jag tittade till den som hastigast..mja, rätt ful, eller vänta..tittar igen. Kärlek vid andra ögonkastet
Måste ha...
Hur f*n skall jag ha råd med en sån då Den kostar ju en slant
Om nu någon mer blir nyfiken: "Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic Bronzo" heter den otroligt vackra pjäsen.
Vet bara att den är bättre på pappret än 8926... Invicta verkar vara ett märke som man älskar eller hatar.Invicta 9937: http://www.ebay.com/itm/INVICTA-MEN...762&pid=100015&prg=1006&rk=1&sd=221130598795& riktigt snygg tycker jag, någon som har en eller har erfarenheter av en, bra eller anus ?
Själv köpte jag mej ny klocka för 14dagar sedan.
Blev en Superocean heritage 46 med gummi armband...
Jag gillar ditt beslut att köpa en Breitling som faktiskt är ganska snygg.Själv köpte jag mej ny klocka för 14dagar sedan.
Blev en Superocean heritage 46 med gummi armband. View attachment 370850
Jag gillar ditt beslut att köpa en Breitling som faktiskt är ganska snygg.
Gillar ju klockor och dessutom enkla sådana. Nu vart jag less på "billigt" skit som går i några år och sen ska in för något. Inte för att jag klagar på min 3000kr citizen som rullat klanderfritt i 7-8år. Men andra har passerat där i mellan. Nu vart det precis som jag vill ha det, enkelt outslitligt(urverk) och snyggt.
Är så jäkla nöjd med mitt köp. Den ska gå i arv när jag dör.
Du vet väl att klockor behöver servas?
Vet bara att den är bättre på pappret än 8926... Invicta verkar vara ett märke som man älskar eller hatar.
Det positiva jag hört är att det är bra klockor för en rimlig peng, medans nackdelarna är halvkass kvalitetskontroll och tvivelaktig kundsupport..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|