Rockoholic
Återfallsknutte
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Vad blev det för modell?
Vad blev det för modell?
En reduced, får se om jag byter upp mig till en Pro i framtiden, gillar dock inte att dom är handjagade, vill ha automatur....
just nu sitter jag med en Fortis som jag pejjade 7 lax för, hyffsat repig, men älskar den fortfarande. Problemet är att den skranglar lite i mekanismen och hade behövt en service efter dryga 6 års användning. Fast nu känner jag inte för att pejja 3000 spänn för en service för en repig klocka .. så jag köpte en Tawatec plastklocka med silikonarmband och tritium tuber som GLÖDER i mörkret
http://www.youtube.com/watch?v=Avfw71G_mww
Fortis Men's 597.11.11M Flieger Automatic*
Vad kan du ordna en sån för?
Fortis Men's 597.11.11M Flieger Automatic*
Vad kan du ordna en sån för?
Har tänkt att köpa en klocka som ska användas till vardags ja. Så hur går tankarna kring guld och läder ?
Jasså, hur går detta till ? Låter ju nästan lite lurt :O
//Kim
Väldigt många som köper en riktigt dyr klocka o sedan bär endast den i 5-15 år..om inte mer.
Jag är tvärtom..använder flera halvbilliga (2000-3000kr klassen) klockor så man kan byta lite efter humör o klädstil. Sen så ändras ju modet lite o man dras med i det oavsett om man vill eller inte Skulle tycka det vore oerhört tråkigt att bara använda en klocka.
View attachment 366062
Denna har jag repfri livtids garanti ställer in sig automatiskt. Behöver aldrig byta batteriet pån.
Väldigt många som köper en riktigt dyr klocka o sedan bär endast den i 5-15 år..om inte mer.
Jag är tvärtom..använder flera halvbilliga (2000-3000kr klassen) klockor så man kan byta lite efter humör o klädstil. Sen så ändras ju modet lite o man dras med i det oavsett om man vill eller inte Skulle tycka det vore oerhört tråkigt att bara använda en klocka.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|