Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kikat på tritium upplysta klockor ett tag och kunde inte hålla mig längre,så jag beställde en Traser i helgen.
Ska bli jävligt intressant att se exakt hur bra dom lyser i halvmörker.
View attachment 409558
Yes!
Jag har haft den i en dryg vecka, gillar den riktigt mycket.
Jag va lite orolig att det är gjord i kompositplast men den känns väldigt robust, mycket bättre känsla än vad jag förväntade mig.
Repas lättare än rostfritt men repor syns inte lika lätt som repor på en svartmålad stålklocka.
Tritiumet lyser också bättre än vad jag hade förväntat mig, så klockan är alltid väldigt lättavläst i alla lägen.
Så sjukt coolt att tritiumet inte behöver laddas för att lysa, lyser alltid lika mycket. Eller typ, har ju en halveringstid på ca 10år.
Det enda negativa va armbandet av gummi, va inte riktigt min grej. Men sånt är ju lätt o byta.
View attachment 410442View attachment 410443
Gött mos!
Har själv en T4004 Big Chrono Blue sen ett år tillbaka och älskar den! Funkar felfritt, tålig som en stridsvagn (har ändå brukat min ganska så hårt i och med min militärkarriär och förutom någon enstaka liten repa i det svarteloxerade rostfria höljet har den klarat sig bra! Inte en repa i glaset!) och tritiumbelysningen lyser upp precis lagom för bra synbarhet i mörker utan att blända. Tror säkert du kommer bli nöjd, riktigt bra skit det där!
Last edited: