Millihaff
Sporthojsnörd
Lättare att växla upp, slipper pilla in foten under växelpedalen. bara att trampa till.skert skrev:2092962Varför vill man ha omvänd växelsekvens när man kör på bana?
Lättare att växla upp, slipper pilla in foten under växelpedalen. bara att trampa till.skert skrev:2092962Varför vill man ha omvänd växelsekvens när man kör på bana?
Liljak skrev:2093066Lättare att växla upp, slipper pilla in foten under växelpedalen. bara att trampa till.
Självklart ska du starta tråden!Teo skrev:2091501Tycker ni man ska skita i att skriva så´nna här trådar och låta andra få avgöra köpet själva? Jag hjälper ju en part men sumpar samtidigt för den andra.
Teo skrev:2091501Tycker ni man ska skita i att skriva så´nna här trådar och låta andra få avgöra köpet själva? Jag hjälper ju en part men sumpar samtidigt för den andra.
Blondie skrev:Sen att banna någon för hans åsikt va väl det värsta av allt vad den än må vara!
Blondie skrev:2094527Teo det va det gnälligaste jag hört.
Pruta om du inte e nöjd med priset det står i annonsen att det är lite gör det själv ju!
"Låg lågt för vi va bara två killar med en postvxl"
Va du rädd att dom skulle ta postvxlen?Du e inte sann!Köp hoj i affär o ta med mamma så inte försäljaren skrämmer dig.
Va oxå o kollade på hojen tyckte inte den va så skabbig som du vill ge sken av,visst lite skavanker men inget speciellt.
Ang vända vxlläget så vet jag många som gör det utan att banåka av gammal vana.
Däcken, handen på hjärtat hur många tycker orginaldäcken e bra?Massor av folk köper beg racedäck o byter direkt.
Sen att banna någon för hans åsikt va väl det värsta av allt vad den än må vara!
Mina 2cent Blondie
Nicke skrev:2094554Du kanske missade hans "support J-Arklöv. malexander"... Det känns som att det är över gränsen and far away.
2ono skrev:2094572Det var nog inte det utan säljaren DOLDE flera viktiga saker som att det inte VAR INTE ÄGAREN som sålde hojen den var OREGGAD den var INLÖST AV FB och köpt av någon annan i 2:a hand.
Sedan påstå att den går kanon och är i nyskick.
Hur seriöst tycker du det är
Sen håller jag med dig att banna någon utan att personen har fått säga sin sak är inte bra.
Blondie skrev:2094588Tycker att alla har rätt till en åsikt oavsett vad den är!
Visst men om man inte e nöjd pruta pruta inte fan gnäller jag här som en liten gosse..
Om man inte ens vågar säga rätt ut att man tycker den e kass utan "messar sin polare"som står bredvid ja då har du inte min röst i detta.
Men nu ska inte jag tjafsa mer men lite stake får man nog ha när man ska köpa hoj.
rocketer skrev:2094621Köpte du hojen då eftersom den var så fin och bra?//R
Lime skrev:2094601Så även Swedie som utrycker sin åsikt i frågan genom att säga "du får inte vara här och leka".
Om min dotter kom hem med en kompis som utryckte t.ex. rasistiska åsikter så skulle jag förbjuda denna kompis att komma hem till oss någon mer gång. Diskussionen med dottern skulle bli intressant den med. Nu tar det nog några år innan vi kommer dit lyckligtvis så jag hoppas jag hinner indoktrinera henne tillräckligt väl så hon gallrar den typen av kompisar själv.
Visst men om man inte e nöjd pruta pruta inte fan gnäller jag här som en liten gosse..
Om man inte ens vågar säga rätt ut att man tycker den e kass utan "messar sin polare"som står bredvid ja då har du inte min röst i detta.
Men nu ska inte jag tjafsa mer men lite stake får man nog ha när man ska köpa hoj.
2ono skrev:2094698Inser du inte hur märkligt ditt resonemang är hej jag har rätt till en åsikt därför får jag sälja vilken hojjävel jag vill sen om du blir lurad är ditt fel pucko för du har ingen STAKE
I Annonsen framgår det inget om att HOJEN ÄR INLÖST AV FB PGA att den är kraschad ATT ÄGAREN INTE ÄR SÄLJAREN och ATT DEN ÄR OREGGAD.
Du menar att det är fel att tala om för sin kompis att hojen har en mycket tveksam historik att säljaren döljer viktig information och han borde dra sig ur köpet.
Sen när vart det fel att vara ärlig
Jag tycker att det är DU som gnäller som en liten gosse
Blondie skrev:2094661Du skall mao indoktrinera henne med din åsikt och inte ge henne chansen att tycka något själv?
Lycka till.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |