Hej!
Jag heter Johan och har läst runt här på forumet sedan 2013 då jag köpte min första hoj, dock utan att skriva något.
Nu är jag sugen på att köpa något sportigare system till min hoj, en Kawasaki ER-6F, då den låter väl mycket som en gräsklippare med orginalrör.
Till min årsmodell är det dock endast helsystem som gäller och det är nu jag stöter på patrull och den eviga frågan kommer:
Kan jag byta till helsystem (gatgodkänt från Arrow med DB-killer och katalysatortillsats) utan att mappa om? Enligt de kawa-återförsäljare jag talat med ska det gå bra men försäljare är ju alltid försäljare..
Någon här som har gjort samma ingrepp på likartad hoj och kan dela med sig av erfarenheter? Hur ändras motorkaraktär etc?
Med vänlig hälsning Johan Hermansson
Jag heter Johan och har läst runt här på forumet sedan 2013 då jag köpte min första hoj, dock utan att skriva något.
Nu är jag sugen på att köpa något sportigare system till min hoj, en Kawasaki ER-6F, då den låter väl mycket som en gräsklippare med orginalrör.
Till min årsmodell är det dock endast helsystem som gäller och det är nu jag stöter på patrull och den eviga frågan kommer:
Kan jag byta till helsystem (gatgodkänt från Arrow med DB-killer och katalysatortillsats) utan att mappa om? Enligt de kawa-återförsäljare jag talat med ska det gå bra men försäljare är ju alltid försäljare..
Någon här som har gjort samma ingrepp på likartad hoj och kan dela med sig av erfarenheter? Hur ändras motorkaraktär etc?
Med vänlig hälsning Johan Hermansson