Shiit pÅÅmfriitt, farligt med diesel.
En gång så skulle jag tuuevla mot en hajjabohoosa på aotoobann, då körde vi i kanske 320 då körde han om mig, men då skruvade jag på munstycket i farten å så körde jag om han i kanske 430, men då var jag tvungen att tvääernita för då kom jag på att jag hade glömt en sak annars hade jag typ kLÅÅtt han Nå JeeevuuulsKT
Det är skittungt. Kanske flera tusen kg skulle jag tro. Det går alltid att acca in i kurvan om man bara är stark som fan. Men man måste vara beredd på att böja undan träden så dom inte stoppar en. För då får man skador på plaskåporna.
Låter som den hade bra acc, vilken märke och modell? trimmad eller?
KågeS, registrerad Feb 2010. Ännu en fjant som bara vill reta
SH-medlemmar.
oofan, man ska alltid ha en kjeting på hojjen som man kan dra in i hjulet om det börjar gå lite fööööör fort
Alla sporthojar accar fort upp till 160.
Just den jag körde första gången var en Yamaha XJ900 från 82 men det var ju på 90-talet så den var inte så gammal då.
Man kan vrida av bränslekranen eller tvärsveeenga så man hoppar upp i lyften åså landar man bakåfram å ha nååååJJeevuulskt med orr på motorn å sliiirRa med backslangen tills man stannar. Min fasra bryykar göra så på Qy8 makken nere på byna
Välkommen till tråden Anki, vad har du för hoj? Du borde välkommnde nya medlemmar snällare iof...
kan ni inte ge lite seriösa svar istället? hur mkt svårare är hayabusan att köra en tex R1? för/nackdelar, kostnader etc...
Kåge... det enda som kan befria dina tvångstankar är en Hayabusaturbo, allt annat är för litet, jag menar, du vill väl inte stå vid korvkiosken o skämmas med en liten 1000 kubikare, är man Blekinges snabbaste förare har man lite och leva upp till!
Oj, 82...du kan inte vara ung hehe Dags för Virago kanske hehe?
Druckit ikväll? Du verkar träffa på tangenterna..hehe
Lär dig stava först.
din vridna jävel.. haha,
busan är ju en buss... bana skulle jag rekomendera en 600, fast ja ska inte uttala mig egentligen.. men jag tror på 600 dåre är bana.. sen annars vilken 1000 som hellst i årsmodellerna 01-05.
fast iof, pengar var ju inget problem.. så köp nya cbr lr gsxr 1000!
Mitt tangeent boord är dåligt nååjeeeuVuLSkt
Stämmer! Hur accar den, och hur börjar jag bygga?
ps. vad toppisar den?
Du måste plocka ner hela hojen först, men det fixar du skitläät bryschan, sen delar du motorn och kollar så den är okay sen beställer du massa grejer, turbo osv, glöm inte lustgasen oxå sen e det bara att skruva ihop, du får med en bruksanvisning i påsen med turbon.
KågeS, Sh:s egna narr.
Var inte det jag fråga. Upprepar frågan, vad är accet?
0-300 4 sek ungefär om du har en stor blyvikt fast tejpad på framgaffeln
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |