Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Therudeboy skrev:
Och mer siffror blir det, ska stämma av nu och skicka dem sista betalande igår och dagens skörd.

Jag slår på faxen nu!! :tummenupp

Ska a lite grillpartaj med vänner så jag kommer igång lite senare :)

Det finns fortfarande anonyma betalningar, ni som inte är bekräftade på listan imorgon men som har betalat skicka mig uppgifter enligt det som står på betalda sidan till mail-adressen där så vi kan spåra betalningen :tummenupp
 

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
Jag slår på faxen nu!! :tummenupp

Ska a lite grillpartaj med vänner så jag kommer igång lite senare :)

Det finns fortfarande anonyma betalningar, ni som inte är bekräftade på listan imorgon men som har betalat skicka mig uppgifter enligt det som står på betalda sidan till mail-adressen där så vi kan spåra betalningen :tummenupp




Kom precis från high Chapparall i affärer så jag ska sätta igång nu direkt och faxa över listan. Vissa av dem som är sist idag har ju inte "fört över än" men det beloppet kommer ju in imorgon så då kan du stämma av då?
 

Harrysson

Nu 12kg lättare. Hur många häst gör det?
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Hörby
Hoj
FZ6S -05
MHK skrev:
Varför är de inga :tuttar som har beställt minmoto?

Märkligt.... :hihi

Hittade ett par betalande :tuttar i andra tråden men de gick att räkna på ena handen. Är det kanske för nördigt? :va Näääää... :hihi De har bara missat att detta är det senaste modet. :lol

DaGaz skrev:
Ska a lite grillpartaj med vänner så jag kommer igång lite senare

Ta en öl extra, det kan du vara värd. :tummenupp Bara inte så många att det blir fel i listan... :fyllisar Vi skramlar till fler när det hela är i hamn. :)
 

Therudeboy

Guest
Är ni intresserade av Scootrar senare så kan jag tala om för er att High Chaparall kommer sälja 4t Eu-mopeder för ca 5500:- till våren. Kommer komma in ca 20.000st :)
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
Therudeboy skrev:
Är ni intresserade av Scootrar senare så kan jag tala om för er att High Chaparall kommer sälja 4t Eu-mopeder för ca 5500:- till våren. Kommer komma in ca 20.000st :)

Vilken typ pratar vi om? Är det den där Jin Cheng kopian av hondas Monkey Bike? Eller är det en ren modern Eu-FuCkOmASkIn ?
 

bike

AVSTÄNGD
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Euroland
Hoj
Motard
Therudeboy skrev:
Är ni intresserade av Scootrar senare så kan jag tala om för er att High Chaparall kommer sälja 4t Eu-mopeder för ca 5500:- till våren. Kommer komma in ca 20.000st :)

Kan du skaffa fram bilder?
 

Nordman

In speed we trust. G.R.S/08
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Älta / Nacka / Stockholm
Hoj
Bandit 1216 -98, något ombyggd. 167 hk, 134Nm
:va
54 betalda hojar, och 155 hojar som är obetalda...... (dock innan dagens uppdatering).

Hallå !!!!! Dags att klämma iväg pluringarna nu. :fatta! Tänk på att det kan ta ett par dagar, för banken ska suga lite på dina pengar innan dom hamnar på mottagarens konto!!!!!!! :7peta


//Jugge
 

Therudeboy

Guest
Jugge_c skrev:
:va
54 betalda hojar, och 155 hojar som är obetalda...... (dock innan dagens uppdatering).

Hallå !!!!! Dags att klämma iväg pluringarna nu. :fatta! Tänk på att det kan ta ett par dagar, för banken ska suga lite på dina pengar innan dom hamnar på mottagarens konto!!!!!!! :7peta


//Jugge




Påminnelse utskickad till alla. Dock finns det alltid dem som kan prata som dom vore miljonärer och vid slutpunkt är dem urfattiga.
 

Therudeboy

Guest
Josafan skrev:
Vilken typ pratar vi om? Är det den där Jin Cheng kopian av hondas Monkey Bike? Eller är det en ren modern Eu-FuCkOmASkIn ?




Bike och josafan: Sånna här är det. Priset går ej klaga på precis.
 

Bifogat

  • baotian.JPG
    baotian.JPG
    60.3 KB · Visningar: 78

Michel Graf

Michel
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Tyresö
Hoj
2008 Kawasaki Z 1000
Tjena Therudeboy!!!

Jä.... bra jobbat med dessa småttingar, har du någon fritid???

Sen är det där med pengar oxså, vi får hoppas på att alla degar in
vilket jag inte tror på, tyvärr så är det så...

Är det många som inte betalt så hjälps vi åt att fylla de resterande...

Och de som nu tänker betala, fattar inte att man ska betala prick den 7:e,
ju snabbare ju bättre, speciellt för de som roddar med detta...

Så lätta på lädret ni som inte betalt och dega in nu för bövelen...


//Michel
 

Therudeboy

Guest
nasholm82 skrev:
En sån är man lätt intreserad av om det blir lite senare!!




Jag har inget med detta att göra utan det är High Chaparall som håller i detta. Var där i affärer idag och då berättade jag vad jag håller på och ta in och då sa dom detta. Så det är helt och hållet deras och inget jag har med att göra överhuvuvdtaget.
 

Therudeboy

Guest
Michel Graf skrev:
Tjena Therudeboy!!!

Jä.... bra jobbat med dessa småttingar, har du någon fritid???

Sen är det där med pengar oxså, vi får hoppas på att alla degar in
vilket jag inte tror på, tyvärr så är det så...

Är det många som inte betalt så hjälps vi åt att fylla de resterande...

Och de som nu tänker betala, fattar inte att man ska betala prick den 7:e,
ju snabbare ju bättre, speciellt för de som roddar med detta...

Så lätta på lädret ni som inte betalt och dega in nu för bövelen...


//Michel


Ingen fritid alls tyvärr, men imorgon ska jag slappna av med ett par kalla. :)


finns väldigt många som redan betalt som är intresserade av beställa mera så fyllningen skall nog inte bli några problem. Vi får hoppas på det bästa.
 

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Lycksele
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Therudeboy skrev:
Jag har inget med detta att göra utan det är High Chaparall som håller i detta. Var där i affärer idag och då berättade jag vad jag håller på och ta in och då sa dom detta. Så det är helt och hållet deras och inget jag har med att göra överhuvuvdtaget.

Aaaaa Missade ett lite inlägg där =) :huvet
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Nu ger jag upp. Har letat igenom hela tråden efter en länk till cig14e där den visas i olika färger men kan inte hitta den. Har den ens postats här eller var det kanske i den andra minimtotråden?

Några snabbisar också som jag inte hittade nått om.

Om man vill ha det vita rutmönstret på hojjen, måste man ange något speciellt då, typ 'svart/vit', eller är det vita rutmönstret endast klisterlappar/dekaler som följer med gratis om man köper en helsvart, helblå osv?

Mina minimotos, som jag betalar för imorrn, ska vara svart och blå, men jag vill ha det vita rutmönstret på, vad skriver jag i beställningen...

Sry för frågorna men de är vitala för min beställning :(
 

Yooda

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
.
Hoj
...
Totalpriset?

Hittar inte det totala priset/styck inklusive frakt,tull,moms m.m? Vad landar det på ? :)
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Yooda skrev:
Hittar inte det totala priset/styck inklusive frakt,tull,moms m.m? Vad landar det på ? :)

Det har väll inte kommit något exakt pris. Ly-cig14e kostar runt 1300:- Frakt, tull, moms osv hamnar kanske på 6-700kr (?) Så slutpriset för den modellen är väll omkring 1900-2200:- skulle jag tippa.

Så nu vet du på ett ungefär...
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Hej Alla,

Nu har jag uppdaterat lorderlistan. Obs: Alla ljusblåa behöver inte betyda att det är strul utan bara att banken inte visat betalningen ännu.

Hursom är det många överföringar som är anonyma och där endast "Insättning" står angivet, snälla läs informationen på sidan med listan och agera därefter.

Skicka frågor / feedback till mailadressen som finns där eftersom jag bokar allt som går på listan och sammanställer info på resp person. Funkar givetvis att skicka till Kristoffer också jag får mailen av honom varje kväll.

92 hojjar bokade nu det tar sig. Jag har ytterligare 20 hojjar på reservlistan om det visar sig inte vara fullt i kontainern.

Focus kom och räddade situationen med CIG12 det är 14 totalt nu, hjälten bekräftade 10st :klappar

Jag ska jobba lite på att få lite grafik på hur nära de olika kontaineralternativen vi ligger fortlöpande från listan. Tittar på detta imorgon natt. _Kanske_ lägger ut reservlistan ikväll.

Det var läget det...

/Daniel "DaGaz"
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top