FOTOFOTO
Sjuk najs hjälmfrilla...Lägger in en panoramabild.
Bifogat
Last edited:
FOTOFOTO
Sjuk najs hjälmfrilla...Lägger in en panoramabild.
View attachment 280762
Härnborg har skrapat knäpuck!
View attachment 280763
Fast normalt sett ska man försöka göra det UTAN att skrapa kåpan samtidigt!
det går nog vaxa bort ju..detta skulle skett FÖRE ventiljusteringen..
det går nog vaxa bort ju..detta skulle skett FÖRE ventiljusteringen..
...rena rama lång-touring-wanna-be-hayabusa-kille typ!
Äh, bara slänga på ett lager klarlack ju! Fet hög posörfaktor.
Har någon hört av mannen... Kom han hem ordentligt?
Fy faen då , keep us posted! Hoppas det inte e någe allvalii assåJapp, skickade ett sms och han skrev att det blev värre och värre så han åkte till akuten. Inte hört något sen dess...
Japp, skickade ett sms och han skrev att det blev värre och värre så han åkte till akuten. Inte hört något sen dess...
Fan, det var det jag var rädd för. Det var därför jag inte ville släppa iväg honom hem själv. Skönt att han tagit sig till sjukan i alla fall. Håll oss uppdaterade är du snäll!
Han är på G hem eller så är han hemma. Inga sprickor, men han sa att det är nog muskelfästena som är uttänjda och det är svullet pga att fästena blöder.
...lite högt tempo bitvis men det är sportis fel
Det är nog högst normalt att det blir värre när chocken släpper.Kan vara indikation på fraktur med att det blir sämre! De kommer nog bli klarhet efter runkning (med vänstern) Det positiva är då att sannolikheten för avåkning resten av sommarn minskar
Så blev man sen med sitt inlägg igen!!! Skönt att det inte gick paj nått ben iallafall mjukdelar läker fortare och bättre!!!
Tack alla för en kanon kväll med vägkriga lite högt tempo bitvis men det är sportis fel
Kändes skumt men ändå skönt att gruppen blev så uppdelad som den blev. Annars är det blir det lite segt och ligga 14 pers efter varann.
Vad fanihelveTT!!1!!111one
Först åker Vildehilding med, på NYTVÄTTAD knarr?!?
Sedan fikas det i solen på Månsols (jädrar vad det ser mysigt ut), så är discotränarn' lite i marken Ser ju ut att ha varit lindrigt i alla fall, hoppas du mår bra grabben. Lite nya klistermärken på den där så, och skrapat ställ är racing, alla instruktörerna igår hade skrapade stEll.
Men dagens chock är mest att Trixter var ute på en tisdagsrunda.
Haha, låt mig gissa, gabor2, tias, suomalainen, härnis och arbogamillen först?
Vad fanihelveTT!!1!!111one
Först åker Vildehilding med, på NYTVÄTTAD knarr?!?
Sedan fikas det i solen på Månsols (jädrar vad det ser mysigt ut), så är discotränarn' lite i marken Ser ju ut att ha varit lindrigt i alla fall, hoppas du mår bra grabben. Lite nya klistermärken på den där så, och skrapat ställ är racing, alla instruktörerna igår hade skrapade stEll.
Men dagens chock är mest att Trixter var ute på en tisdagsrunda.
Haha, låt mig gissa, gabor2, tias, suomalainen, härnis och arbogamillen först?
Fullständigt oskyldig!!!! Jag åkte kölvatten satan igår!!!Jag och trixarn kom sist till otikrog
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|