Jag planerar att komma!! (nej....jag vet vad några nu tänkte)Man har ju snyggat upp rettan till smedis standard och det vill man ju show off
Kan detta vara orsaken tro?
Du gled omkring och stajlade med andra ord.
Jag planerar att komma!! (nej....jag vet vad några nu tänkte)Man har ju snyggat upp rettan till smedis standard och det vill man ju show off
Delas det ut isglassar i hades?
Det är nog högst normalt att det blir värre när chocken släpper.Kan vara indikation på fraktur med att det blir sämre! De kommer nog bli klarhet efter runkning (med vänstern) Det positiva är då att sannolikheten för avåkning resten av sommarn minskar
Så blev man sen med sitt inlägg igen!!! Skönt att det inte gick paj nått ben iallafall mjukdelar läker fortare och bättre!!!
Tack alla för en kanon kväll med vägkriga lite högt tempo bitvis men det är sportis fel
Skyll inte på mig..jag körde FAKTISKT lite saktare än härnborg..foråkare åkte förbi mig..tempot var galet högt när detta hände, till o med jag som skulle softa idag, körde på....... kurvan nyper hårdare än vad man tror där..kör man 20-30 högre än normalt nyper det än hårdare... tror trots allt han skall köpa en trisslott Härnborgspöjken
Inte den kurvan vid Ängelsberg heller? Den VET Härnis om...
Kan detta vara orsaken tro?
Du gled omkring och stajlade med andra ord.
Nej nej!Det var den fina lilla dålda högern på otikrogsvägen!! Du vet den som alla andra(normala) går av på rullen lite för att slippa en wheelie i kurvan
OJ! Där går det ju undan...jag tänker varenda gång på framhjulet där, det blir lätt över det krönet, och det nyper rätt bra i fart...sicken sjujävla rookiemiss Härnis!
OJ! Där går det ju undan...jag tänker varenda gång på framhjulet där, det blir lätt över det krönet, och det nyper rätt bra i fart...sicken sjujävla rookiemiss Härnis!
Nej nej!Det var den fina lilla dålda högern på otikrogsvägen!! Du vet den som alla andra(normala) går av på rullen lite för att slippa en wheelie i kurvan
Och så dök du aldrig upp...
Japp..nu vill vi inte höra "däcket släppte" eller dyliktManligt att erkänna man gör förarmisstag, och en eller fler av de 7 felaktiga överlevnadsinstinkterna som slog in..kan nog rabbla minst 4 st av dessa som gjordes.(av med gasen, på bromsen, stela armar och titta på dikeskanten..) Den galne gasen är ens bästa vän vid sådant tillfälle
Tillhör du denna kategori
Igentligen är inte en wheelie ett problem då man redan lutar vackert med in i kurvan!!Kanske gick han av med gasen just efter wheelien och tappade fästet och då heter det gaskontroll,gaskontroll slyngel
Precis som vid gruskörning, ge mer gas om det börjar gå till kanten.
Dock är det jävligt svårt att mentalt komma dit, att göra tvärtemot vad sinnet skriker...
tja tja.
kom hem runt 1 igår från v-ås. inga sprickor nånstans, men muskelfästena i axel och nacke är helt paj och har börjat blöda så axeln är svullen och stel som fän.
Mjukdelar/ligament som går sönder i axel kan vara jävliga.
I vissa fall kroniska ock inoperabla. (som min egen axel t.ex.)
Hoppas det bara är blödningar och inte trasiga ligament i ditt fall.
Är du inte bra efter 8-12 veckor ska du be om remiss till ortoped.
tja tja.
kom hem runt 1 igår från v-ås. inga sprickor nånstans, men muskelfästena i axel och nacke är helt paj och har börjat blöda så axeln är svullen och stel som fän.
Kanske kan tacka gymträningen att det inte blev värre, som Almis sa.
Det enda positiva är att jag kommer få ett par brutala ben, ska slänga in benpass 3 dagar i veckan nu. hehehe
Hojen blev jävligt lindrigt skadad. Krävs bara lack på under-sido och toppkåpan.
Sen ska man bara hitta rätt färgkod också. Mörklila pearl.. hmm.
Tror det blir till att slänga ihop och sälja av skiten. Har velat byta hoj länge och det här var droppen. Nu vill inte ens hon ha mig, kastar av mig sådär.
Anledningen till att jag styrde mot diket var att jag fick möte med en husbil. Tack och lov så svängde den in mot mitten så jag kunde passera den precis och sen ner i diket.
Åkte 75m i diket (uträknat mha vita stolparna på sidan) och sen tog det stopp, då landade jag på axeln.
I så fall känns axelsmärta som ett lindrigt pris i jämförelse med husbilsgrillAnledningen till att jag styrde mot diket var att jag fick möte med en husbil. Tack och lov så svängde den in mot mitten så jag kunde passera den precis och sen ner i diket.
Åkte 75m i diket (uträknat mha vita stolparna på sidan) och sen tog det stopp, då landade jag på axeln.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|