känner mig sliten från helgen så jag bangar idag
ring mig på 0707515590 om vi ska samåka mot köping, sticka runt kvart över 5, halv sex? Jag hämtar hojen vid hälla, om det passar att mötas där, eller efter vägen nånstans /robban
hur är vädret i köping nu då? Ser halvdant ut i vås, men verkar bli bättre. Ingen risk för ösregn och att de blir inställt som de verkar nu eller?
Ha ha..rookie, har tittat för djupt ner i banjovattnet
Förutom blåsigt, så mest sol och lite moln runikring, kom en liten skur vid 13 idag och några stänk på em på rutan på bilen
ring mig på 0707515590 om vi ska samåka mot köping, sticka runt kvart över 5, halv sex? Jag hämtar hojen vid hälla, om det passar att mötas där, eller efter vägen nånstans /robban
hur är vädret i köping nu då? Ser halvdant ut i vås, men verkar bli bättre. Ingen risk för ösregn och att de blir inställt som de verkar nu eller?
Kul att möta er på returen över bakvägarna mot Medåker, anade nästan att ni skulle ta den vägen (var i Fellingsbro och fyndade mxmc-stövlar), vägen såg fin ut nästan hela vägen, bara sista biten innan Medåker som var lite sådär...
Mycket blåsig tu, Norrby svängen var bedrövlig ibörjan, sen blev det allt bättre, men man får passa upp då det är grus i många svängar, likaså Käglan som var NYSNABLAD för dagen, man skulle rapportera till trafikverket observatör som man är..och grus i många kurvor.
Så det var inte så mycket rullnöje idag, 15 mil fick man ihop. Trevligt gäng som var med, kort laddas upp vid annat tillfälle.
Mycket blåsig tu, Norrby svängen var bedrövlig ibörjan, sen blev det allt bättre, men man får passa upp då det är grus i många svängar, likaså Käglan som var NYSNABLAD för dagen, man skulle rapportera till trafikverket observatör som man är..och grus i många kurvor.
Så det var inte så mycket rullnöje idag, 15 mil fick man ihop. Trevligt gäng som var med, kort laddas upp vid annat tillfälle.
Jag har äntligen fått en tisdagskväll ledig så jag och SpecopsNinja tänkte då ansluta till tisdagsbrummat ikväll - om det blir något...
Är det någon från Vås som passerar Dingtuna på vägen slår vi gärna följe!
Jag och sambon åker från Västerås runt 17.20 via Dingtuna.. om ni vill sammanstråla, var i så fall?
Mvh Helena
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |