Det kan inte vara så enkelt att högtalarna inte är inspelade än?
Visserligen är det ju så att man får lägga en rackarns massa mer pengar på ett 5.1-system om man vill få riktigt bra stereoljud jämfört med om man köper ett renodlat 2-kanalssystem, men ändå.
Jag är iofs inte alls någon vän av Pioneer när det gäller välljud, och skulle inte köpt samma anläggning som du ifall jag hade 50 kakor att lägga på 5.1 idag. men smaken är ju olika
Jag hade gått på HK-reciever av det tyngre slaget, för att det helt enkelt är de som levererar det stereoljud som jag gillar bäst i recieverdjungeln under 20'. Sedan hade jag köpt separata CD och BD-spelare eller kanske till och med skitit i BD-spelare och fortsatt använda min PS3 som detta för att kunna lägga mer pengar på högtalarna. En sådan här CD kanske
http://klintons.se/product_info.php/cPath/72/products_id/962.
Sist högtalarna, där jag i dagsläget inte alls har koll på vad jag skulle köpa, bara hur jag vill att det ska låta
Eller fan.. Kanske skulle man gå all in och köra separata system hela vägen. Ännu fler fjärrkontroller, och manicker som frugan skulle få spelet över
.
Då skulle jag äntligen få kunna prova att köra rörförstärkare, fet CD och passande högtalare (för rörfärstärkaren) för stereo och behålla grejorna jag har för 5.1