Köpråd streethoj!

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Jatack jag ser att det där en gång varit en GSX R1100. En vattenbuffel iofs men ändå...:fakta

Min referens till B-king var en motfråga till det du skrev innan (inlägg 61): att du tyckte att det det mesta naket, mer upprätt som baserade sig på sportisar var en räcka (sämre) kompromisser avseende motor, bromsar etc etc. Min fråga är då om du kört en B-king?

Du gav dig in i tråden med att ifrågasätta varför en så ung kille som TS ens kunde överväga att byta bort en gixxer 750 mot en mer "bekväm" streethoj. Samtidigt köper du att körglädje inte har med prestanda att göra....vad är egentligen din poäng här?:confused::confused:
Ensamt "B-king?" under bild av en hoj läser jag som förslag till/fråga om modell men folk tänker ju olika. Inget vatten i hojen heller.
TS 750 är bättre än något han kan få utan att slanta upp stora pengar och bättre ekonomi är ju ett mål. Modda då lite så den passar nu i stället för att köpa ner sig är min poäng. Ett långt snöre kan kortas men inte tvärtom...

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Ensamt "B-king?" under bild av en hoj läser jag som förslag till/fråga om modell men folk tänker ju olika. Inget vatten i hojen heller.
TS 750 är bättre än något han kan få utan att slanta upp stora pengar och bättre ekonomi är ju ett mål. Modda då lite så den passar nu i stället för att köpa ner sig är min poäng. Ett långt snöre kan kortas men inte tvärtom...

Ja gudskelov

1127 såg jag nu. my bad.:gnissla

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha