Dafe
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Feb 2007
En -08 som jag skrev och skatten är 3095:- Antar att du inte har partikelfilter 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte fan behöver du köra 3000 mil. Har en 08 Mondeo diesel den drar 0,66 l milen medan bensinversionen drar 0,84.
Anta 2500 mil
2500 * 0,84 * 14,88 + 2000 = 33248 Bensin
2500 * 0,66 * 14,39 + 3095 = 26838 Diesel
Skillnad år 6400:- har du bilen i 5 år får inte dieselbilen vara mer än 32000 dyrare. Om så är fallet vet jag inte.
En -08 som jag skrev och skatten är 3095:- Antar att du inte har partikelfilter![]()
Vad skall du med elhissar och automat till?
Är du handikappad?
Subaru Outback, om du har råd tar du dieseln men det spelar mindre roll.
Elhissar är ju ett måste för en hantverkare i farten, jag får ju tennisarmbåge annars av allt jävla vevande i alla drive-thru´s! Dessutom är jag en ganska ilsken bilist och måste hytta med näven och peka finger åt mina mottrafikanter minst en gång om dagen, då hinner man inte veva ner fönstret!
Går det att få en bil med automat så finns det liksom ingen anledning till något annat, manuella lådor har man i jänkare och sportbilar. Just det, jänkare. En del påstår annat men det är bara fel. Jag vill kunna köra bil samtidigt som jag läser nyheterna på telefonen och käkar min frukost, i stadstrafik. Då är det skönt att slippa växla och spilla skagenröra över hela inredningen![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |