mojja83
Guest
popcorn...
Verkar vara standard på detta forum.
Börjar fundera på om man skulle ge upp om att fråga om råd här ärligt talat
popcorn...
Hade köpt denna färdig och klar
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=64433
hehe ok sry det va väl inte så svårt o räkna ut kanske men va det priset dom begärde för den me? elle e du en prutare
Fråga på du, är alltid någon som ger vettiga svar. Vad mil beträffar så har min snart gått 4 och 2,5 av dom är på bana så dom håller allt för lite pisk iaf. ;-) Jag är och kör på tisdag på åsen, kom förbi och fråga det du undrar över ska jag försöka hjälpa dig, har nyligen gjort den resan du ska påbörja och kan kanske hjälpa till lite. Kör hårt.
Fråga på du, är alltid någon som ger vettiga svar. Vad mil beträffar så har min snart gått 4 och 2,5 av dom är på bana så dom håller allt för lite pisk iaf. ;-) Jag är och kör på tisdag på åsen, kom förbi och fråga det du undrar över ska jag försöka hjälpa dig, har nyligen gjort den resan du ska påbörja och kan kanske hjälpa till lite. Kör hårt.
Fan vad sjysst inställning!! Jag kommer gärna förbi på tisdag och snackar massa skit och lite allvar!! Alla tips känns ju väldigt välkomna nu när man hittat sig en ny hobby!!
Man vafan Henke! Jag försöker ju göra bizznizz här nu! Han ska ju hyra mig så jag kan tjäna stålar och köpa däck och vinna alla tävlingar!
Nej men JAG skall vinna race och då behövs det klöver vettuApp app nu är det så att jag inte vill vinna några race
Målsättningen är att passa i snabb grupp till nästa höst och känna mig trygg i min körning och veta hur långt jag kan gå utan att gå över den berömda gränsen!!
Men jag tar gärna goda råd från alla som har några att ge!!!!
Iofs är jag van att bli såld för pengar, konsult som man är, men jag är ingen supertalang på att ställa in sånt där, googla på ställa in häng öhlins site:www.sporthoj.com istället, så får du massvis med tips Det är ju sak samma vad du har för dämpare på hojen nu, hänget är ju detsamma för alla, det är ju en fråga om var du ligger i dämparens arbetsområde.Hur ställer man in allt detta och ser över om man är ett blåbär?
Kanske kan hyra dig i en heldag som konsult
Som sagt jag är ett blåbär. Ogilla är väl att ta i men har ju aldrig provat så det skulle klart kännas obekvämt!!
Det är fan nästan så att det är värt det så att man startar på rätt vis och har rätt inställd cykel och dom rätta förutsättningarna!!
Allt blir så mycket roligare om man har rätt utrustning alt guide!!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|