Köpt hoj idag

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda XR125L
RS "Alex" skrev:
vad har hänt med den nya teknologin?? trumbromsn... ärligt :hihi det är väll det :confused:

Döö, trumbroms is das future and D´ passt ! :arsele

nää men va fan... Trumbroms går bra för mig :D
Mobba inte min hojj :D
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
Bio_Head skrev:
Weei, va ute å körde den nyss, dock i små åttor med farsan :tungan men jag fylde 16 får en vecka sen och väntarfortfarande på lämpet :D :yoparty

Men FAAAN va jag läntar tills jag får se va man kan göra med den :D Vesst den kasne är sunkig\ lite halv kass å så.. men va fan ?! det är min första hoj å jag har inte kört så mycket moppe i mina dar... Så det är parfekt första hoj tror jag iallafall =D :banana :hihi

Ayya, Kommentera gjärna, och ge tips på typ olika övningar, vad är svårast å vad är lättast att göra på körskolans banor... jag har sett typ alla så ni behöver inte förklara dom =)

fuck them! var folk som sa att min apilia sög pungräv inte fan brydde jag mig om det jag tyckte den rockade och du kommer säkert ha massa kul på din hoj! De är bara avundsjuka :arsele
 

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda XR125L
prise skrev:
fuck them! var folk som sa att min apilia sög pungräv inte fan brydde jag mig om det jag tyckte den rockade och du kommer säkert ha massa kul på din hoj! De är bara avundsjuka :arsele

ungefär så jag tänker =D :tungan är über-glad att jag änterligen fått en MC, om den är ful, röten, å seg i andras ögon komemr det ändå va MIN pärla :D :)
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
prise skrev:
fuck them! var folk som sa att min apilia sög pungräv inte fan brydde jag mig om det jag tyckte den rockade och du kommer säkert ha massa kul på din hoj! De är bara avundsjuka :arsele

den som sa att aprilia suger var en klok man/kvinna... :död inte som 125: a i alla fall

men läst ei bike att dom större cyklarna har fått berömm dör hög kvalitet
 

AquaRelliux

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Södertälje
Hoj
RS 125 00
Min hoj har inte något namn när den väl funkar, men när det inte gör det brukar den kallas Jävla skrothög, Ditt missfoster till aluminium burk, osv osv :D
 

MaXiZZ

köp min hojj.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Huddinge, Stockholm
Hoj
nada.
jag körde oxå en sån med trafikskolan, och ärligt talat; den är inte snygg nånstans, och den går som en moppe. om jag får säga vad jag tycker så skulle jag aldrig ens ta körkort för en sådan hojj o köra på.. maxa 85, som en ostrypt moppe med bättre axx i.. endå skillnaden är att du kör lagligt. menmen hoppas du blir nöjd med den iaf! =)
 

Bjellan88

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Huddinge
Hoj
Honda Crf 450
ääh men fy fan.. 85.. Max tillåtna är ju 110 km/h.. hur ska du köra på motorvägen de är som att köra 30 på 70 väg... Hoppas du tycker om den
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
RS "Alex" skrev:
den som sa att aprilia suger var en klok man/kvinna... :död inte som 125: a i alla fall

men läst ei bike att dom större cyklarna har fått berömm dör hög kvalitet


vafan är det för fel på rs:en???
 

lindberg

Yamaha DT125R -03 DEP Pipes och YZ skärm
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Ljusdal
Hoj
Yamaha DT125R -03 TILL SALU!!!!
sismo skrev:
Tycker iaf om Yammas motsvarighet, XT125, tycker ej att den är varken slö eller långsam.. Rapp och.. Ja, en "skojhoj".

Min kompis drog en xt 125 med sin rieju mrx 75cc utan några problem..
Så det där om varken slö eller långsam kan jag inte hålla med om
 
Last edited:

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
lindberg skrev:
Min kompis drog en xt 125 med sin rieju mrx 75cc utan några problem..
Så det där om varken slö eller långsam kan jag inte hålla med om

Jag drog en polares TTR125 med min 74cc Drac :tomten
Drog han i axx och topphast.
Jag har för mig att det är ungefär samma motor i dom, ja alltså i XTen och TTRen.
 

Nickeshake

Hårdrockare
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Östersund
Hoj
Hornet 900
Ser jävligt fräsch ut!
Är antagligen en av dom bästa förstahojarna, finns ju en anledning varför körskolorna använder sig av sådana. Lättmanövrerade och bensinsnål (vilket kan behövas i dessa tider), den lär ju knappt dra över en halvliter.
Osså slipper du 2taktarnas ketchupeffekt (på dom med portar) där du har acc som en slut Puch Dakota upp till 7000rpm.

Osså är det ju en Honda! :tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top