ProfessorRekyl
Medlem
Bio_Head skrev:Okey, men som sagt, har knapt kört något med den =)
Fan, jag sak ta å döpa den Vad har ni får nman på era om ni har något
Brum 2
Brum 1 såldes, han va typ skrot...
Bio_Head skrev:Okey, men som sagt, har knapt kört något med den =)
Fan, jag sak ta å döpa den Vad har ni får nman på era om ni har något
RS "Alex" skrev:vad har hänt med den nya teknologin?? trumbromsn... ärligt det är väll det
Bio_Head skrev:Weei, va ute å körde den nyss, dock i små åttor med farsan men jag fylde 16 får en vecka sen och väntarfortfarande på lämpet
Men FAAAN va jag läntar tills jag får se va man kan göra med den Vesst den kasne är sunkig\ lite halv kass å så.. men va fan ?! det är min första hoj å jag har inte kört så mycket moppe i mina dar... Så det är parfekt första hoj tror jag iallafall =D
Ayya, Kommentera gjärna, och ge tips på typ olika övningar, vad är svårast å vad är lättast att göra på körskolans banor... jag har sett typ alla så ni behöver inte förklara dom =)
prise skrev:fuck them! var folk som sa att min apilia sög pungräv inte fan brydde jag mig om det jag tyckte den rockade och du kommer säkert ha massa kul på din hoj! De är bara avundsjuka
prise skrev:fuck them! var folk som sa att min apilia sög pungräv inte fan brydde jag mig om det jag tyckte den rockade och du kommer säkert ha massa kul på din hoj! De är bara avundsjuka
xeN skrev:inte så värst mycket körglädje i den. kanske rolig att tvätta
Ja, men att få upp den i bara 15hk krävs ca 33% effektökning, och det är ganska mycket, och kostar mycket pengar.Svanen skrev:Allt går att trimma.
RS "Alex" skrev:den som sa att aprilia suger var en klok man/kvinna... inte som 125: a i alla fall
men läst ei bike att dom större cyklarna har fått berömm dör hög kvalitet
DJM skrev:vafan är det för fel på rs:en???
sismo skrev:Tycker iaf om Yammas motsvarighet, XT125, tycker ej att den är varken slö eller långsam.. Rapp och.. Ja, en "skojhoj".
lindberg skrev:Min kompis drog en xt 125 med sin rieju mrx 75cc utan några problem..
Så det där om varken slö eller långsam kan jag inte hålla med om
H4 skrev:Hans växellåda har skurit
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar