hannuse
När resan är målet
Precis, jag har det på min TW200, ett så kallat Anti Breaking SystemDå hade alla hojar ABS...
Precis, jag har det på min TW200, ett så kallat Anti Breaking SystemDå hade alla hojar ABS...
Jag var tvungen att åka "ända till" Skellefteå för att köpa min TW200, är det sant att de användes i rennäringen däruppe? ( och ja, den gjorde inga stoppies)Precis, jag har det på min TW200, ett så kallat Anti Breaking System
Ja, enligt Yamahacenter så såldes dom flesta till rennäringen, och han trodde att dom togs in i två omgångar i sverige, så det borde finnas två årsmodeller som är svensksålda.Jag var tvungen att åka "ända till" Skellefteå för att köpa min TW200, är det sant att de användes i rennäringen däruppe? ( och ja, den gjorde inga stoppies)
Ja man får också minnas fel, jag skrev ju att jag minns nog fel.Jag ser ingen lampa på din bild. Jag ser heller ingen bromsskiva.
Jag ser en induktiv närhetssensor och en abs-krans.
Var det du som hade dynobänk i Dalarna?ja nu tycker jag inte ni ska lura ostbågen att nita framhjulet i 90 knyck.
Först får han lära att köra mc.
Jag kan bromsa så som ni säger, men jag har ju oxå kört hoj sen urskogen var ungskog o så jag lite störd i huvedet
nope. men jag har en trädgårdsbänk i skåneVar det du som hade dynobänk i Dalarna?
nope. men jag har en trädgårdsbänk i skåne
japp. o nu ljög jag inteSamma som ljugarbänk?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|