kör dina päron 2hjuligt?_

kör dina föräldrar hoj?

• Antal röstningar
    0

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
min farsa kör en kawasaki vn1500, men han kör som han hade en r1:a.. ahaha. sen så brukar han låna min wr o lägga lite wheelies ibland..

när jag va liten så var det jag som fick sitta framför han på hans crollar o hålla i styret ;D :yoparty

offa

Guest
Farsan körde en 250 kubikare när han bodde i Finland för evigheter sen, tyvärr vet jag inte vilket fabrikat det var och så. Men kom inte mc-åldern efter bronsåldern typ?

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Min morbror kör en Z900 -73 ,min kusin GSX-R -90, min syrra kör GSX 1100 E . Mina päron kan inte med hojar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Båda kör hoj, farsan har en VT600, som han köpte för några år sedan, före det han körde nån suzuki 750 sportare i slutet av 80-talet. Mor har en kawasaki ER-5. Nu när farsan har åkt runt lite på morsans kawa, och märk hur glidar hondan blir efter min gammla mito (nästan samma hk, men VT:n väger närmare 100kg mer), har han börjat prata om hur hondan nog inte riktigt är hans stil, mm, och att han nog skall ha nånting sportigare snart. Men jag gör mitt bästa för att övertala honom om att han nog inte skall ha nånting våldsammare.....

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Farsan kör en KTM 640 SM och närmar sig 50 år :tummenupp.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Min pappa kör guldvinge, dock rätt sällan. Sen äger morsan en Norton 750 commando Roadster -70 men hon kör aldrig. Min farbor har guldvinge (med öhlins, ombyggt tändsystem och grejor :confused:). Sen har min morbror en gammal typ 30tals hd och en Norton dunstall.

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
farsan åker vtx 1800. provat den ibland å riktigt go hoj...om man någån gång vill åka lugnt å se naturen. men den kan man ju kika på när man fikar

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
R6 & RD350
Min Pappa hade en Puch 250 på 50-talet. Iförd svart skinnrock, kraghandskar och vit hjälm åkta han från Wien till Stockholm för att hälsa på min Mamma!

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Morsan körde Kawasaki ltd (500-700cc) lillkromat när jag var liten. Men de va många år sen hon la av. Farbor åker storkromat hd (1300-1500cc) och buell xb9an ett tag.

Arnars är jag helt själv, endast morsan som förstår min pasion i släkten/familjen.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Min morfar körde mc, men ingen aning vilken. Min morbröder har haft varsin bmw 1200. de enda som har hoj nu är jag och min kusin. han kör en sportster.

"Offe"

Va è där för fel på folk
Gick med
17 May 2007
Hoj
Ducati 749s mono
faren kör Suzuki M1800! moren kör nått annat typ black widow elr va den heter.

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
mamma grät (MIN FLICKA KÖR INTE NÅGON SJÄLVMORDSMASKIN!!!) och pappa svor efter noter. Detta var när jag köpte min trötta gsx 400 f från -82 och vad dem anbelagar kör jag fortfarande den. För deras nervers skull.

farbror+fru köde tydligen krom med tofsar på styret (shadow 600 och 1100) och kusinen har precis sålt sin hornet 900...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
mamma grät (MIN FLICKA KÖR INTE NÅGON SJÄLVMORDSMASKIN!!!) och pappa svor efter noter. Detta var när jag köpte min trötta gsx 400 f från -82 och vad dem anbelagar kör jag fortfarande den. För deras nervers skull.

Nåjo, nu ska du int vara sån.
Det är farten som dödar, inte hur fort man kommer upp i farten!

Allt som går fortare än promenadtakt går att köra ihjäl sig med.

Jag väntade mig ett utbrott från min mor om farligheten med motorcykel då hon har jobbat på neurorehab med att mata och torka bajs på förlamade före detta motorcyklister, hon tog det väldigt lugnt och sansat.
Dock köpte min bror en HD någon månad före, så han kansk fick ta psykbrytet.... :D

När jag körde hem efter att ha visat upp mitt nyförvärv kranade jag ur från deras utfart och höll väl sisådär 150 när jag passerade deras hus ute på stora vägen, sen hörde dom väl ett par växlingar till....

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Nåjo, nu ska du int vara sån.
Det är farten som dödar, inte hur fort man kommer upp i farten!

Allt som går fortare än promenadtakt går att köra ihjäl sig med.

Jag väntade mig ett utbrott från min mor om farligheten med motorcykel då hon har jobbat på neurorehab med att mata och torka bajs på förlamade före detta motorcyklister, hon tog det väldigt lugnt och sansat.
Dock köpte min bror en HD någon månad före, så han kansk fick ta psykbrytet.... :D

När jag körde hem efter att ha visat upp mitt nyförvärv kranade jag ur från deras utfart och höll väl sisådär 150 när jag passerade deras hus ute på stora vägen, sen hörde dom väl ett par växlingar till....

joonå, men den nya gör ju hundra knutar fler än vad gammelsukan gjorde, den var strypt.

Sen när jag körde ikull i Norge och ringde morsan från lasarettet för att rapportera sa hon bara "jaja, tur att det inte var värre med din kullerbytta". Väntade mej total hysteri så undrade om hon var riktigt frisk. jotack det var hon, men hon var urbota trött på att oroa sej för mina evinnerliga "rackartyg" så hon hade lagt ner. Hon måste ju tänka på hjärtat sitt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati