Hann du få på drevningen till i Söndags? Blev det bättre?
Jag är lite sugen på att prova nån annan drevning också, kör original nu.. och 2:an blir för låg och 3:an för hög på vissa ställen i dagsläget.
Drevningen var välbehövlig kan jag säga och en god investering
Effekt hela tiden men man fick växla lite mera! En qs till det så sitter låga 11 tider där ganska enkelt till våren.
Efter min avåkning i Söndags satte jag på ett ganska fräscht däck och snurrade jag låga 1.12 tider ett helt pass bara för att jaga bort hjärnspökena med direkt, Dessa tider kändes odramatiskt och enkelt att köra.
Jag har lite issues med fjädringen min och ska konsultera proffs i vinter och köpa mig en bra grund setup. Fjädringen skall även ses över och schimsas om så den passar min körstil och höjderna skall ställas efter dom däck jag väljer att köra på nästa säsong.
Nästa säsong vill jag inte behöva tänka på om jag har en cykel som är rätt inställd eller inte och jag vill inte heller skruva bort mig så som jag gjort nu så jag inte hittar tillbaka till en fungerande setup igen,
Efter detta så ska jag bara köra och ge fan i att skruva fjädring tills det att ett nytt verkligt problem uppstår.
Jag vet ju inte hur en cykel ska kännas för att vara bra. Jag vet 'hur min cykel känns och vad den förmedlar och som den är nu känns det inte som att jag kan öka utan att riskera att jag sätter den i fållan.
Jag har snurrat runt på 12 och 13 tider sedan juli nästa år ska det köras rookie tempo och då vill jag köra 1.10 innan midsommar för att kunna vara med och jaga i toppen !!!