Jag tänkte inte på banans dagsform i form av oljefläckar och dylikt. Utan att att folk har kanske inte som mål att köra deras snabbaste tider just den dagen, de kanske har en annan typ av hoj och andra förutsättningar att köra snabbt, men tycker samtidigt att det är kul med tider oavsett. I min mening säger det ingenting i jämförelse eftersom alla kanske inte är där för att få snabbaste tiden på mylaps. Utan att tiderna är bara för din egen skull.
Som du säger, det är din egna egotråd. Jag ska inte lägga mig i mer. Kör hårt!
Som du säger, det är din egna egotråd. Jag ska inte lägga mig i mer. Kör hårt!
Är för feg för riktiga race och när jag väl bestämt mig för att ställa upp kommer frugan och säger att jag lovat bort mig på annat redan.
Kanske jag hinner få ihop det så jag kan köra sprinten imorgon. Men annars tycker jag det är väldigt roligt att jämnföra sina tider med dom jag delar banan med under en licensträning/bandag. Alla kör vi på samma bana just den dagen med gummirester,saneringsmedel,hala fläckar o.s.v Går inte att jämnföra rättvisare än så.
Men stör du dig kan du ju alltid hoppa över och läsa detta är ju trots allt lite av min egen EGO tråd där JAG bestämmer innehållet.
Känner mig inte allt för diplomatisk och är trött efter en heldag på banan SRY.