Folkezx9r
Född i motvind... OCH uppförsbacke !
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Kan inte påminna mig om att jag en enda gång varit ute för ngt otäckt med Superduken , vare sig i 100 , 150 el 200 km/h , oavsett hur länge framhjulet varit i luften. Det enda som händer vid långa åk är att det svarta strecket blir längre , skriket blir högre och det luktar godare. O jag har ingen styrdämpare... Sätter man däremot ner hjulet lite snett , så blir det några skakningar i styret....t.ex om man märker att man inte klarar kurvan utan börjar glida utåt , men ändå är så dum o envis så man håller i o försöker....o när man sätter ner , så är man tvungen att börja svänga direkt. I riktigt dumma situationer så har man börjat svänga innan man sätter ner.... Då kan det bli lite nervöst.
EDIT: Är väl lika bra att tillägga att 200 km/h är en hypotetisk siffra. Verklig siffra är säkert närmre 170-180 km/h.....
EDIT: Är väl lika bra att tillägga att 200 km/h är en hypotetisk siffra. Verklig siffra är säkert närmre 170-180 km/h.....