Försökte få upp min CBF500 på bakhjulet = resultat noll. Är det jag som är inkompetent eller är det hojen som är för "snäll"?
En dag är typ 12-16.
Vad jobbar du med egentligen? Vi andra dödliga brukar få jobba 8 timmar på en dag.
Nån som ska åka lite i jordbro ikv?
Själv ska jag testköra bågen efter lite fix på'n Om då nån är i jordbro joinar jag gärna
Kanske ikväll runt 18-19. Jordbrorakan alternativt rörvägen. Den går parallellt med badmintonhallen.
Det går inte med en sån. För klen.
Hur förklarar du då när grabbarna kör sjukt på slangen med moped? Är dom vassare? (ja, dom är lättare, men fortfarande sämre vikt/effekt förhållande än slö-monstern)
Det går inte med en sån. För klen.
Är tämligen säker på att Javaguru var sarkastisk med sitt inlägg. Allt på två hjul kan slangas och skulle någon mot förmodan motbevisa detta med en hoj som är "omöjlig" är det bara att dreva ner...voilá
Success! Gjort lite mindre power-wheelies, har dock inte vågat börja använda kopplingen än, vill gärna ha lite folk omkring med tips och trix innan jag gör det. När och var kör vi?!
Success! Gjort lite mindre power-wheelies, har dock inte vågat börja använda kopplingen än, vill gärna ha lite folk omkring med tips och trix innan jag gör det. När och var kör vi?!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari