Köra hoj i shorts?!

njelger

Guest
Hej på er alla sporthojare...kollade lite statistik på finska sidorna angående mc-olyckor...det ser ju faktiskt mck ljusare ut där..om man kan uttrycka så...jag vet inte vad det beror på men i Finland händer det mck mindre olyckor än här...är det nån som kan svara utan att det blir pajkastning igen...


Finnarna är mindre? :D

De har bättre skolor också.
Det mesta är väl bättre i Finland.
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
vet inte hur många jag sett redan i år på sporthojar som kör omkring med kortbyxor mm,

jag har inte sett så många, det har inte varit så varmt i sommar :näsblod

Nu har inte jag läst hela tråden...

Ligga någon? :brynad

det här är inte GAY-tråden:7peta

kollade lite statistik på finska sidorna angående mc-olyckor...det ser ju faktiskt mck ljusare ut där..

är dom färre måhända samt blir så fulla i bastun att de inte ens kommer ut på vägarna:va
 
Last edited:

Gabor

Guest
Nu har inte jag läst hela tråden...


Ligga någon? :brynad

Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta på huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.
Funkade aldeles utmärkt...

Hade jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist jag är.. :D
 
Last edited:

Kia

Guest
Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta på huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.
Funkade aldeles utmärkt...

Hade jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist jag är.. :D

Jag vet en handledare som gapade och tjafsade med mig som 17 när jag ville ta av mig HANDSKARNA för att det var så himla varmt..... :7peta :7peta :7peta


HYCKLARE!!! :blah
 

Dominator-Rocks

Guest
Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.
Funkade aldeles utmärkt...

Hade
jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist... jag är.. :D


:rolleyes: .................
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top