Troligen, och det mest rättvisa, är att du får ett hårdare straff än jag. Vilket det blir vet jag inte än eftersom jag inte fått domen än. 113 på 50 vilket låter betydligt mer brutalt än vad det är. Jag sköts av en laser under en omkörning av en bilkö, 3 poliser hoppar ut i gatan och kastar sig över mig då jag bromsat ner största delen av hastigheten.
Nej 113km/h på en 50 sträcka e inte snabbt om man kollar på omständigheterna, jag höll 158km/h sist på en 50 sträcka, oj de låter ju gö snabbt 158km/h på en 50 sträcka, han måste vara gallen som kör så snabbt på en 50 sträcka
kolla till omständigheterna jag nämner då, vägen e 10 meter bred, inte en bil på 1 km framot o inga avtagsvägar, oj helt blötsligt blev de ju bekvämt, varför körde jag inte 200++km/h när de inte fanns nån fara för någon ( kanse en renn ), jag bedömde att med den hojen jag körde att de räkte med 160km/h där.
Ett plastkort gör ingen till en bätre förare, bara moralkärigar som bestämt man ska ha de, e de inte bätre dom lär ut så man blir en bätre förare en o ha ett plastkort, en ny tagen körkortstagande som inte kört mycke löper 100 gånger ströre risk en vad en bätre förare e som har några tusen timmars körning.
Fast de va ju inte de killen ville ha svar på ju, så varför så mycke gnäll när man vill ha svar på de man frågar så kommer oftast 1000 andra saker upp
Men på många låter de som de e fritt fram o köpa ut sprit/snus/tobak till 14-15 åringar, men så fort någon kör utan kort blir dom hysteriska.
Folk bestämmer sina egna handlingar.