Köra med luvtröja

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Att ha en beluvad-sporttröja:)p) har praktiska skäl oxå. Fungerar som utfällda broms-skärmar som det finns inom dragracing "sporten"...med andra ord ..mindre belastning på handlederna vid lagom fart :p dessutom så slipper man använda bromsarna lika mkt.. :p

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Hoj
-01 Honda 929rr
mkt reklam på en gång!!!

- hoppas sponsoren blir glad nu :gnissla

öööh nääää - men du kanske använder en hoodie över kavajen? Klart det är ju coolt - lr nått...:näsblod

Kavaj??? Vad fan snackar du om, man kan väl för faen inte visa sig ute i kavaj!!!
Ska man på bröllop lr liknande har man ju på sig en fin fantomen outfit jööö.
Fattar du ingenting lr? :confused:

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Det är så mycket enklare att efter en lång tur bara slänga in tröjan i tvätten istället för att behöva ställa sig och tvätta hela stället. Tröjan tar ju de flesta insekterna ;) sen går det ju fortare med tröja det vet ju alla riktiga mc förare *hehe*

Walert

***DET SOM INTE DÖDAR - DET HÄRDAR***
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
Retta-02
Skit coolt med hoodie ... PUNKT SLUT...

Kör alltid med en huv tröja, skit coolt, skulle aldrig köra utan, känner mig jävligt naken då.... Kör för övrigt oftast med en med texten "fuck the law" på bröstet och "ACAB" på ryggen......:yoparty :yoparty (retar altid nån) :arsele

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mc
Öhhhhhhhhhhhhh, det var ett jävla tjat om hoodies.
Gör som jag, köp en SKJORTA och ha den utanpå skinnstället. Funkar riktigt bra ner till ca -8grader.....har du sen problem med att det drar kallt i halsen köp en slips eller fluga så ska du se att det blir varmt (tänk på att slpisen kan fastna i frambromsen eller ev. i drivpaketet)...Sen ser du ut som en yuppie oxå och får därför många babes som tror att du är en stekare.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Nee hatar luvtröjjor :)

det här är året då du vågar sa jag ju :D

Öhhhhhhhhhhhhh, det var ett jävla tjat om hoodies.
Gör som jag, köp en SKJORTA och ha den utanpå skinnstället. Funkar riktigt bra ner till ca -8grader.....har du sen problem med att det drar kallt i halsen köp en slips eller fluga så ska du se att det blir varmt (tänk på att slpisen kan fastna i frambromsen eller ev. i drivpaketet)...Sen ser du ut som en yuppie oxå och får därför många babes som tror att du är en stekare.

och du är från gävle...

Last edited:

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mc
och du är från gävle...[/QUOTE]

Ja, jag är från Gävle. Hittar vi någe fel på det oxå?

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
hur fick du det? i min cuts på R6an får man knappt plats med ett par extra vantar. :va

Vet inte om det var mer plats för att jag hade bytt till 01:ans undertail. Hade en 00a. Fick ned regn/windjacka där med :tummenupp

jag har en oerhört praktisk sportcombi: jag får ner TVÅ tröjor om jag vill.. eller ett dåligt ihopvikt kapell, eller handduk och badkläder (praktiskt när det är varmt!) ja.. jag skulle nog antagligen få plats med det mesta om jag verkligen försökte...

"Jag är inte dum... bara blondin!"

:rolleyes: :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...