Slut på gissningar...
tänkte väl det...
Slut på gissningar...
mkt reklam på en gång!!!
- hoppas sponsoren blir glad nu
öööh nääää - men du kanske använder en hoodie över kavajen? Klart det är ju coolt - lr nått...
För att man inte har råd med båda?Varför väljer du den ena hojjen före den andra när bara färger skiljer dom åt??
Ovanpå hjämen såklart.Vänder man tröjan bakochfram får man inga flugor på visiret då hellerNär du kör hoj? Ska du då ha den under eller ovanpå hjälmen??
tänkte väl det...
Men kom då med EN enda bra anledning att ha huva på din tröjja när du kör mc
när det är som varmast i juli och augusti, så plockar du fram vattenflaskan du förvarar i huvan. t.o.m om du kör i 200+
ska va det då om man vågar
det här är året då du vågar
Nee hatar luvtröjjor
Öhhhhhhhhhhhhh, det var ett jävla tjat om hoodies.
Gör som jag, köp en SKJORTA och ha den utanpå skinnstället. Funkar riktigt bra ner till ca -8grader.....har du sen problem med att det drar kallt i halsen köp en slips eller fluga så ska du se att det blir varmt (tänk på att slpisen kan fastna i frambromsen eller ev. i drivpaketet)...Sen ser du ut som en yuppie oxå och får därför många babes som tror att du är en stekare.
det här är året då du vågar sa jag ju
och du är från gävle...
hur fick du det? i min cuts på R6an får man knappt plats med ett par extra vantar.
jag har en oerhört praktisk sportcombi: jag får ner TVÅ tröjor om jag vill.. eller ett dåligt ihopvikt kapell, eller handduk och badkläder (praktiskt när det är varmt!) ja.. jag skulle nog antagligen få plats med det mesta om jag verkligen försökte...
För att man inte har råd med båda?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |