Håller med bubbas.
Planera och ha minimalt med saker i ryggsäcken tex regnställ o en tröjja.
Brukar själv binda en väska/packlimpa på passargerar platsen surra noga (har själv tappat en väska i full fart).Ta med en rulle bred eltape el liknande alla remmar skaver mer än man tror.Ha så liten tankväska som möjligt kör själ offtast utan tycker bara den är i vägen bättre o tape dit en kopia på en karta.Tänk på att tanka i tid. Ta det lungt när man kört 40-50 mil i hög fart är det lätt att bli lite slö o fartblind.Drick mycket vatten använd hörselpluttar.osv osv finns mycket att tänka på men det är ett kul sätt att resa på men ska jag vara helt ärlig så kanske du skulle köra lite mer hemma först eller se till att lura med en kompis alltid lättare o vara två om det krabbar lite.
Om att köra långt med en R6 så handlar det bara om inställning har själv kört 150mil på en dag med en SP1 & över 100 med en R1.
Planera och ha minimalt med saker i ryggsäcken tex regnställ o en tröjja.
Brukar själv binda en väska/packlimpa på passargerar platsen surra noga (har själv tappat en väska i full fart).Ta med en rulle bred eltape el liknande alla remmar skaver mer än man tror.Ha så liten tankväska som möjligt kör själ offtast utan tycker bara den är i vägen bättre o tape dit en kopia på en karta.Tänk på att tanka i tid. Ta det lungt när man kört 40-50 mil i hög fart är det lätt att bli lite slö o fartblind.Drick mycket vatten använd hörselpluttar.osv osv finns mycket att tänka på men det är ett kul sätt att resa på men ska jag vara helt ärlig så kanske du skulle köra lite mer hemma först eller se till att lura med en kompis alltid lättare o vara två om det krabbar lite.
Om att köra långt med en R6 så handlar det bara om inställning har själv kört 150mil på en dag med en SP1 & över 100 med en R1.