Körde ifrån polisen..

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Passat kombi är rätt poppis hos snutarna dock inte tonade rutor..

heretique

Hallelujah för fan!!
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050
Finns där några tips på hur man kan köra polissmart och vilka kännetecken finns på civilare.

/D.

Finns knappt kännetecknen längre, har studerat ett antal
på jobbet o det man kanske kan hinna uppfatta är mörk
solfilm och en extra antenn. Tittar man nämre så ser man
oxå 2 lampor i fronten och en transparant film på taket
(för blåljuset), ibland även kamera i backspegeln....
annars syns inget....tyvärr väldigt diskreta.

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6 -03
Det är lugnt, det händer nog de flesta här på forumet.

Jag gled förbi en polisbil i ca 20-30 km/h som stod stilla i köerna mellan Brommaplan och Alvik för några veckor sedan på cykelbanan...

Det var ganska komiskt när den kvinnliga polisen som sitter på passagerar sidan kastar sig ut, skriker och försöker springa ikapp mig!
Jag stannade och när hon var ca två meter från hojen drog jag. :hojraket
Hennes min var helt obetalbar!:D

Barnsligt kanske men gud vad jag garvade i hjälmen.

Haha inte nojjig dom tog regnr??

Last edited:

Holmgren

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ja tack..
Det är lugnt, det händer nog de flesta här på forumet.

Jag gled förbi en polisbil i ca 20-30 km/h som stod stilla i köerna mellan Brommaplan och Alvik för några veckor sedan på cykelbanan...

Det var ganska komiskt när den kvinnliga polisen som sitter på passagerar sidan kastar sig ut, skriker och försöker springa ikapp mig!
Jag stannade och när hon var ca två meter från hojen drog jag. :hojraket
Hennes min var helt obetalbar!:D

Barnsligt kanske men gud vad jag garvade i hjälmen.

RESPEKT:Bugar :Bugar

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Hoj
R1-08

ooopppssss...

En kamera i backspegeln, körde förbi en sådan för någon vecka sedan och hann precis notera detta men tänkte att det inte var något underligt eftersom han inte ens gjorde en antydan att köra efter (kan ha funnits en naturlig förklaring till att han inte hängde på:rolleyes: ).

/D

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.

tycker mig alltid se dem vanligaste civilarna när jag pendlar till å från jobbet,
ofta volvo eller saab kombi, alltid väldigt rena vilken årstid det än gäller, tonat 3 antenner på taket en lite längre i mitten å 2 små på vardera sida, jag tittar ofta på taken lägger mig bakom kan se genom solfilmen för att konstaterat galler mellan lastutrymme å cupe samt en fast monterad metall låda å alla volvos å saabs jag kommit ikapp å legat bakom så har denna låda alltid sett lika dan ut å varit monterad på samma ställe. de är dock värre på vintern när de är mörkt ute då är de bara å ta de allmänt soft.

Är det din fråga eller skapade du den här tråden för att berätta hur COOOOOOOOOOOOL du är? :va

nån typ av ålderskris kanske? han har ju fru å barn å hela kittet å kanske inte känner sig så ungdomlig å måste göra nått åt det ;)

Last edited:

heretique

Hallelujah för fan!!
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050
tycker mig alltid se dem vanligaste civilarna när jag pendlar till å från jobbet,
ofta volvo eller saab kombi, alltid väldigt rena vilken årstid det än gäller, tonat 3 antenner på taket en lite längre i mitten å 2 små på vardera sida, jag tittar ofta på taken lägger mig bakom kan se genom solfilmen för att konstaterat galler mellan lastutrymme å cupe samt en fast monterad metall låda å alla volvos å saabs jag kommit ikapp å legat bakom så har denna låda alltid sett lika dan ut å varit monterad på samma ställe. de är dock värre på vintern när de är mörkt ute då är de bara å ta de allmänt soft.

Volvo och Saab är dom jag studerat, dom har dock bara haft 1 extra
antenn, metallådan sitter oxå där bak, finns lite skpj saker i dom ibland.. :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Haha inte nojjig dom tog regnr??

Och? Vad ska de göra med regnumret? Skriva det på en liten lapp och pilla upp den i näsan?
Tar de dig inte på bar gärning så kan det ju ha varit vem som helst som körde. Kan till och med ha varit jag med mina alldeles hemgjorda regskyltar med ditt regnummer på.

Vantskruv

Övning ger färdighet
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Triumph Sprint ST ABS -06, CRF300L
Älskar det här adrenlinet med polisbilar!

Körde lite för snabbt från Årsta på E4:an norrut och såg att polisen hade någon typ av kontroll. JÄLVAR också tänkte jag nu kommer dom efter mig. Men det kom ingen. PUST! Iallafall när jag närma mig Jävla Krog så kom en piketbuss med blåljus med höghastighet bakom, bromsa ner precis bredvid mig på vänster sida och slog av sirenerna. Jag tänkte vafan håller dom på med, så jag slog på gasen och körde ifrån dom. Men dom tog inte efter. Tyckte det var lite märkligt.

xkayax

A shaved pussy aint wrong
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
honda cbr 600f
Om det är det värsta du gjort kommer du troligtvis till helvetet! Annars är det skoj att retas, plus adrenalinet man får på köpet! O så tror ja att det behövs lite fler busar som rockar loss down there. Så du behöver inte va orolig, du blir omtyckt!

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6 -03
Och? Vad ska de göra med regnumret? Skriva det på en liten lapp och pilla upp den i näsan?
Tar de dig inte på bar gärning så kan det ju ha varit vem som helst som körde. Kan till och med ha varit jag med mina alldeles hemgjorda regskyltar med ditt regnummer på.

Haha nä men dom kan ju känna igen kläder etc till nästa gång man möts.. om man har t.ex camoställ eller vad som.. Aldrig tänkt på det men ..

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Är det din fråga eller skapade du den här tråden för att berätta hur COOOOOOOOOOOOL du är? :va

Eftersom jag är en fjolla med sidbena och tjocka glasögon av "pilot"-model så är min enda chans att hävda mej här på nätet.. Så det är mest för att berätta hur COOOOOL jag är...:såjaponken

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Ser ut genom fönstret och där står Hinken och piskar mattor, nu är gumman arg. :Bugar :slicka

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Ser ut genom fönstret och där står Hinken och piskar mattor, nu är gumman arg. :Bugar :slicka

Okej, lika bra att erkänna.. När frugan knäpper med fingrarna så kommer jag krypande på knä klädd så här..

Bifogat

• fetish_show_06.jpg
    fetish_show_06.jpg
    46.9 KB · Visningar: 61
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar