Finns där några tips på hur man kan köra polissmart och vilka kännetecken finns på civilare.
/D.
Det är lugnt, det händer nog de flesta här på forumet.
Jag gled förbi en polisbil i ca 20-30 km/h som stod stilla i köerna mellan Brommaplan och Alvik för några veckor sedan på cykelbanan...
Det var ganska komiskt när den kvinnliga polisen som sitter på passagerar sidan kastar sig ut, skriker och försöker springa ikapp mig!
Jag stannade och när hon var ca två meter från hojen drog jag.
Hennes min var helt obetalbar!
Barnsligt kanske men gud vad jag garvade i hjälmen.
Det är lugnt, det händer nog de flesta här på forumet.
Jag gled förbi en polisbil i ca 20-30 km/h som stod stilla i köerna mellan Brommaplan och Alvik för några veckor sedan på cykelbanan...
Det var ganska komiskt när den kvinnliga polisen som sitter på passagerar sidan kastar sig ut, skriker och försöker springa ikapp mig!
Jag stannade och när hon var ca två meter från hojen drog jag.
Hennes min var helt obetalbar!
Barnsligt kanske men gud vad jag garvade i hjälmen.
Finns knappt kännetecknen längre, har studerat ett antal
på jobbet o det man kanske kan hinna uppfatta är mörk
solfilm och en extra antenn. Tittar man nämre så ser man
oxå 2 lampor i fronten och en transparant film på taket
(för blåljuset), ibland även kamera i backspegeln....
annars syns inget....tyvärr väldigt diskreta.
Så frågan är:
Kommer jag att hamna i helvete..?
Finns knappt kännetecknen längre, har studerat ett antal
på jobbet o det man kanske kan hinna uppfatta är mörk
solfilm och en extra antenn. Tittar man nämre så ser man
oxå 2 lampor i fronten och en transparant film på taket
(för blåljuset), ibland även kamera i backspegeln....
annars syns inget....tyvärr väldigt diskreta.
Är det din fråga eller skapade du den här tråden för att berätta hur COOOOOOOOOOOOL du är?
tycker mig alltid se dem vanligaste civilarna när jag pendlar till å från jobbet,
ofta volvo eller saab kombi, alltid väldigt rena vilken årstid det än gäller, tonat 3 antenner på taket en lite längre i mitten å 2 små på vardera sida, jag tittar ofta på taken lägger mig bakom kan se genom solfilmen för att konstaterat galler mellan lastutrymme å cupe samt en fast monterad metall låda å alla volvos å saabs jag kommit ikapp å legat bakom så har denna låda alltid sett lika dan ut å varit monterad på samma ställe. de är dock värre på vintern när de är mörkt ute då är de bara å ta de allmänt soft.
Haha inte nojjig dom tog regnr??
Och? Vad ska de göra med regnumret? Skriva det på en liten lapp och pilla upp den i näsan?
Tar de dig inte på bar gärning så kan det ju ha varit vem som helst som körde. Kan till och med ha varit jag med mina alldeles hemgjorda regskyltar med ditt regnummer på.
Är det din fråga eller skapade du den här tråden för att berätta hur COOOOOOOOOOOOL du är?
Oroa dig inte, dom jagar bara sporthojar.
Eftersom jag är en fjolla med sidbena och tjocka glasögon av "pilot"-model så är min enda chans att hävda mej här på nätet.. Så det är mest för att berätta hur COOOOOL jag är...
Är Sambon arg ?
Inte då, eftersom det är jag som bestämer här hemma och hon lyder min minsta vink...
Inte då, eftersom det är jag som bestämer här hemma och hon lyder min minsta vink...
Ser ut genom fönstret och där står Hinken och piskar mattor, nu är gumman arg.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|