Nursey
Utan lem
LayDeeOmega skrev:2131011Grattis igen gumman!!
Varit ute och kört hela dagen antar jag?
Tack sweetie Detta kommer vara du om tre veckor Kuuuul
LayDeeOmega skrev:2131011Grattis igen gumman!!
Varit ute och kört hela dagen antar jag?
Ivil skrev:2131277Tänkte bara meddela att jag hyser moderata aggresioner mot krypkörningen.
LayDeeOmega skrev:2131665Själv har jag fått problem med slalombanan... helt sjukt. Vet inte riktigt vad som hänt. Krypkörningen sätter jag båda banorna från båda hållen, men slalombanan...
Det är den "svåra" jag talar om, på ngt sätt kommer jag in fel efter manövern så jag välter mer eller mindre alltid ner den närmsta konen... Gjorde den bra i början men nu känns det som om man kanske slarvar?! Någon annan förklaring har jag inte..
Well well, körlektion imorgon och då jävlar ska jag sätta den perfekt alla gånger!!
Ivil skrev:2131277Tänkte bara meddela att jag hyser moderata aggresioner mot krypkörningen.
LayDeeOmega skrev:2131665Själv har jag fått problem med slalombanan... helt sjukt. Vet inte riktigt vad som hänt. Krypkörningen sätter jag båda banorna från båda hållen, men slalombanan...
Det är den "svåra" jag talar om, på ngt sätt kommer jag in fel efter manövern så jag välter mer eller mindre alltid ner den närmsta konen... Gjorde den bra i början men nu känns det som om man kanske slarvar?! Någon annan förklaring har jag inte..
Well well, körlektion imorgon och då jävlar ska jag sätta den perfekt alla gånger!!
47 skrev:2132350Vilken är den svåra?
den med slalom åt båda hållen eller bara åt ett håll?
GrattisXiQt skrev:2132335uppkörning den 22a klarade uppskrivningen igår utan att plugga =P
men jag har bara provkört min hoj i år så den funkar så det får bli att bosätta sig på den i helgen och köra...
??Robin Hood skrev:2132868det e väll en smak sak här har du lite punter .....
Henkepenk skrev:2133439Uppkörning 24 Maj.
Trafiken funkar utan problem, högfarten ska nog gå att klara. Kryp & styr däremot... FAN. Vaknade inatt efter en dröm om uppkörningen, kunde inte somna om. Måste nöta den långsamma slalomen, den andra långsamma är inga probz. Brukar f**ka till det när jag ska vända helt om och köra tillbaka.
Jag fixar inte att kugga. Jag bara måste klara det på första. Vi får väl se...
Ooops skrev:2131676Hade samma problem, finns bara en lösning: lägg ner hojen mer! Var inte rädd, den klarar ungefär dit du TROR den klarar, plus 300% till
Använd kroppen! You can do it
Nursey skrev:2131678
Luta dig själv som en motvikt så kan du lägga ner hojen mycket mer än du trodde var möjligt (men lägg inte ner den som jag gjorde haha).
47 skrev:2132350Vilken är den svåra?
den med slalom åt båda hållen eller bara åt ett håll?
davve- skrev:2133746vilken kallar ni den svåra lågfarten? är det den man SKA stanna helt och sätta ner foten i?
eller slalomen?
davve- skrev:2133746vilken kallar ni den svåra lågfarten? är det den man SKA stanna helt och sätta ner foten i?
eller slalomen?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |