sevehem skrev:2120692Jo visst, jag stack kanske ut hakan för långt,... det handlar kanske mest om att jag är så förbannad på mig själv att jag inte fixade det med en gång,... körde idag men efter en hel jävla timme var jag så förbannad att jag kunde rycka upp en av de små björkarna som stod och flinade åt mig med rötterna om det skulle vara så Sa sen till körläraren att nu skiter vi i detta för idag, fick ett gott flabb sen körde vi lite trafik. Men jag är fortfarande sur i skrivande stund. Lågfartskörning är väl inte så dumt men jag har svårt att se ngn situation där det behövs så jävla tajta svängar som de man lär sig,... dessutom går det ju hur bra som helst om man ligger liiiiite fortare än man får.
Nästa gågn skall jag klara det och då skall jag också lipa på alla som inte ser relevansen i detta test!
ha det och lycka till allihop
Hade ungefär samma känsla i kroppen i onsdags... med högre fart så går det rätt bra men "kryp" då blir iaf jag så grymt besviken på mig själv .. motorstopp, ner med fötterna.. ja helt åt h-lvete .. men det e bara att träna. Imorn ska ja få träna privat.. !