Marie L
Halvsenil Kärring
"storstads" männskor tar när de behöver ofta aldrig
Det kan ju förklara varför storstäderna är nedlusade med miljömuppar som inte någonsin sett någonting av den natur de påstår sig vara så rädda om.....
"storstads" männskor tar när de behöver ofta aldrig
japp vi på jarla började med manöverkörning mc förra torsdagenhar dom dragit igång med körlektioner i stockholm nu ??
26 år och inget B-kort?????
Är han/hon handikappad eller?
B-kortet tar väl alla snarast möjligt efter 18-årsdagen såvida inte det finns medicinska hinder???? Det har i alla fall mina barn gjort...
what? hade jag haft råd så hade jag tagit begränsat A kort när ja tog B när ja fyllde 18, så svårt är de ju inte å de är mycke samma va de gäller teori
Ja det var det, men det är stor skillnad på "kunde ha gjort fast kunde inte pga" och "Har gjort det" QUOTE]
Bokade in mig på körskola idag (Kramérs i Göteborg)... Sen så beställde jag tid till uppkörning oxå... i början av Maj blev det.
Jag fick en tid kl 11.00 men det är tydligen samling kl 08:00..
Någon som vet vad man skall göra där så långt innan ens egna uppkörningstid?
(Dum som man är så glömde jag fråga tanten hos VV )
/Dom
Har tagit teorin och en körlektion än så länge.. Nån som har koll på hur det ser ut med uppkörningstider i Gbg? Har man råd att sumpa en uppkörning och ändå hinna med en till innan säsongen är slut?
Jahopp.... Skriver upp den 21:a Mars... Vet att jag kan det som ett rinnande vatten men ändå pissnervös =( Kan inte tiden gå lite fortare.. hatar detta väntande ... suck...
Jag har tänkt att ta några lektioner och INTE köra upp som privatist.. men då är de väl körskolan som bokar tid för uppköringen eller (så va de med B iaf)?
mvh // frajje
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |