Uppkörning denna veckan då =) börjar bli nervöst =)
/Martin
Ska ta körkort till våren tänkte jag, tipsa gärna om bra mc-körskolor i stockholm innerstad/utanför, då jag är relativt nybliven 08:a
Råkar inte vara på Tors kl 08:00 va?.... isf kör vi samtidigt.
Lycka till i vilket fall som helst.
/Dom
Jepp, snart kört skåne runt känns det som!
Omöjligt att säga innan, kanske, kanske inte.En fråga får man göra start i backe på uppkörningen? Jag fick göra det i en grymt brant backe idag inte de lättaste.
Det är detta de lärde tvistar om. Tyvärr är det så att det är olikaDet här med sväng på 70-90 väg, kan man svänga rakt av om de e fritt bakom? och ska man åka o vända nånstans om det är bilar bakom kanske?
Det här med sväng på 70-90 väg, kan man svänga rakt av om de e fritt bakom? och ska man åka o vända nånstans om det är bilar bakom kanske?
6 dagar kvar tills man ska köra upp nu då... Det börjar kännas i kroppen nu.
Någon som vet ungefär hur snabbt man ska köra i högfartsdelen på konbanorna?
Minst 50 km/h, med jämn gas, alltså va noga med att inte släppa på gasen, vissa av förarprövarna är väldigt noga med detta om inte alla.
Jag körde på 3:an i 50km/h, släppte gasen ungefär när jag gick in i slalombanan efter undanmanövern.Okej. vad bra. För jag ligger runt 55 -60 nu.. Men tror du dem tänker på vilka växlar man kör på? Så länge man håller jämn hastighet?
Jag körde på 3:an i 50km/h, släppte gasen ungefär när jag gick in i slalombanan efter undanmanövern.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|