brandes
utan hoj så har man inget liv
jaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!
Acceleration till 50 km/h, undanmanöver, vändning, konkörning och bromsning från 50 km/h.Högfarstdelen är uppdelad i 3 moment? Är dom svåra eller behöver man några timmar till att öva så man inte står som ett när det är uppkörning?
Acceleration till 50 km/h, undanmanöver, vändning, konkörning och bromsning från 50 km/h - dock skiljer sig ordningen på dessa för de två olika banorna.
Jag grejade högfarten på i princip första försöket när jag körde med körskolan utan att ha tränat på den innan. Men alla är vi olika, det var ju en del inlägg här om folk som kuggade på den och det beror en del på vilken cykel man har också.
Öva, öva, öva. Se det inte som att du inte klarar det, se det positivt - du grejar detProvade krypbanan med farsans V-STROM 1000. Det är som att glida runt med Titanic i Göta Kanal Kommer aldrig klara det
Öva, öva, öva. Se det inte som att du inte klarar det, se det positivt - du grejar det
Båda krypbanorna är lika svåra/enkla om man tränat tillräckligt. Upp med blicken och titta långt bort, ta ut svängen ordentligt inför rundningen/vändningen... När man väl lärt sig spelet mellan koppling+gas och inte tittar nära hojen så kommer det andra nästan gratis.
Lite OT: Torrkörde hojen lite idag.. nu börjar händerna kännas så bra så att jag kan koppla och bromsa/gasa utan att det gör skitont iaf.. Blir bara lite trött efter en stund.. Så hoppas jag är hyffsat återställd när det blir dags för min uppkörning.
Fixade uppskrivningen för någon vecka sedan... provar vingarna på vägarna i juli o hoppas att det går vägen !
är det någon som vet om man får nyttja ABS:en när man ska bromsa..
dvs låta den jobba och själv bara hålla stumt på bromsen och så klar hålla balansen osv... eller måste man trotts abs mjuk nita?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|