Jag lår hålla med..
Körkort idag körde upp 09:30 i Uppsala sedan dess har jag varit ute och kört
åfan....ja ska köra upp i slutet av juni här hemma i uppsala...kör man banorna ute vid 55:an där ? vart fick du åka sen ? så man har ett ungefär på vilken väg man kan tänkas hamna på....var det klurigt ? tog det lång tid ? ja e mest orolig över krypet , allt annat sitter galant...krypet på banan vid 55:an känns så tajt...så nära diket ibland
snäll gubbe som höll i uppkörnignen ?
Jepp man kör banorna ute vid 55:an, Sedan beror det på vilken turordning man får köra.
Jag körde som nummer 2, Startade vid Brostugan körde gysingevägen (272) svängde mot Läby, Följde den vägen svängde sedan upp till Rickonberga sedan in mot stan, Körde inte mitt i stan mestadels i utkanten.
Tog ca: 30 min Gubben som höll i provet var kanon så oroa dig ej för mycket var lugn så går det fint... Lycka till
Hur kollar man svinglager? *Står att man ska ha ena handen på lagret och andra på däcket men hur får man upp det i luften när man har sidostöd?
Hur stor är sannolikheten att VV-kontrollanten ber en att göra full säkerhetskontroll?
Stämmer det att uppkörningen kan ta 3-4 timmar ifall man får åka ut sist i trafiken? Har för mig att man är 4 personer per kontrollant.
tackar...känner man sig lite lugnare...fick du svåra krypbanan eller ?
Hur kollar man svinglager? *Står att man ska ha ena handen på lagret och andra på däcket men hur får man upp det i luften när man har sidostöd?
Funkar dåligt.
du måste ha centralstöd på motorcykeln för att kunna göra säkerhetskontroll på den
Jag ringde vägverket och bokade uppkörning precis, dom hade inte några tider förns Augusti Finns det bättre med tider i något annat län tro? Hur länge fick ni vänta?
Prova Gävle ska vara lättare där har jag hört.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|