om 13 timmar gäller det........tårta till all om jag klarar det .............men det blir en sporthoj smilie tårta , har ej råd annars.
Wish me luck
Usch... på torsdag gäller det för mig. Börjar bli närvös nu, speciellt när man ska vara först ut kl 08:00! Hoppas man är morgonpigg då =)
Någon som har några tips om lurigheter för uppkörning i Tullinge?
Usch... på torsdag gäller det för mig. Börjar bli närvös nu, speciellt när man ska vara först ut kl 08:00! Hoppas man är morgonpigg då =)
Någon som har några tips om lurigheter för uppkörning i Tullinge?
Mycket villaområden o högerregel, anpassad hastighet efter omgivning. Eventuellt får du pröva på Slingerbulten också, kika på instruktionsvidjosarna som cirkulerar på nätet!
Idag satte jag högfartsbanan på körlektionen
Tack till alla tips som jag fick en blandning av allt löste "proppen" till slut
Så nästa är att sätta trafiken och det SKA jag göra nästa gång sen är det uppkörning
Klarade kortet såhär elva dagar efter mansdagen! Känns galet nice, skönt att slippa köra A1
WOOOHO
kom precis tillbaka efter uppkörning i Tullinge med gott resultat!
Klarade kontroll, höghastighet, kryp och broms utan några problem. Allt bara satt
Sen så vart det lite kringelkrokvägar ut mot lida och avslutade med massa villaområde-körning.
Gjorde en miss och missade en 50skylt och höll 30 och blev omkörd av "kontrollanten" eller vad det heter. Men han gick på helhetsbedömningen och gav mig lappen
Sen sa han att det blev så jävla tråkigt att köra i 30 så jag brände om dig lite
Skönt att få skriva av sig och att få det avklarat!!!
Grattis till mig!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |