Vet inte svaret på din fråga men när skall du köra upp? Jag kör i Barkarby den 23 april ....... om en vecka nu.Ni som kör upp i barkarby, vilka vägar tar de och nåt speciellt man ska tänka på i de områden man kör upp i?
Vet inte svaret på din fråga men när skall du köra upp? Jag kör i Barkarby den 23 april ....... om en vecka nu.Ni som kör upp i barkarby, vilka vägar tar de och nåt speciellt man ska tänka på i de områden man kör upp i?
Hejsan, Har mitt A-teoriprov imorgon, och tänkte höra ungefär hur svårighetsgraden på betalfrågorna på STR`s hemsida står sig i jämförelse med det riktiga provet?. Var som sagt några år sedan bilkörkortsteorin gjordes så man är ju lite nervös.
//Mvh Joakim.J
Om man jämför med vilket prov som helst, så är A-teorin sjukt svår. Högskoleprovet var lättare. Näsan.
sant! jag fick 1.8 på högskoleprovet men kuggade teoriprovet 2 ggr!
Hejsan, Har mitt A-teoriprov imorgon, och tänkte höra ungefär hur svårighetsgraden på betalfrågorna på STR`s hemsida står sig i jämförelse med det riktiga provet?. Var som sagt några år sedan bilkörkortsteorin gjordes så man är ju lite nervös.
//Mvh Joakim.J
Prutt, tredje lektionen på skolan idag, hade inte alls något vidare flyt, hade inte riktigt tankarna med mig, kort sagt en skitlektion!
Menar du att en uppkörning bara tar en timme hos er? Jag ska tydligen hålla på från kl. 08 fram till efter lunch.
Beror väl lite på vart du hamnar i listan när jag körde upp förra året så var det 3st till dvs vi var 4st. Planerad tid var 08-11 tror jag det var dvs innan lunch. jag hade väl "turen" att börja först med allt.
Först börja vi med lågfartsdelen sen gjorde alla den, sen var det körning i trafik 20min eller vad det var hamnar man sist då så får man ju vänta 60min.
Så har man tur kan man väl komma undan med cirka 1½h iaf.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |