AndreasNo
Bannad
En tuffing...
En tuffing...
Ta kortet nu din fjolla och sluta spela cool, ingen tycker du e tuff för att du e lapplös !
Öhh?... ja men just precis
Ja har mc-kort...
Alltid kul med lite provocering såhär i vinternatten
Ring in Jörgen så tar vi ner honom på jorden
Faaan va coolt alltså, speciellt att hävda att man är "En tuffing" på nätet inger respekt alltså sen ring in alla era kompisar så kan ni sätta upp ett LAN och skriva tuffa inlägg så ni får r-e-s-p-e-k-t av alla noobs.
En tuffing...
jag försvarar dig i det här fallet, för jag misstänker att du är å gräver i denna tråd -efter unga små flickor som planerat ta mckort 2008, men så hittar du ingen, å tar ut frustration på någon snubbe som råkat lägga sista posten :corn
å vart fan har corn smiley'sen tagit vägen
jag försvarar dig i det här fallet, för jag misstänker att du är å gräver i denna tråd -efter unga små flickor som planerat ta mckort 2008, men så hittar du ingen, å tar ut frustration på någon snubbe som råkat lägga sista posten :corn
å vart fan har corn smiley'sen tagit vägen
whoo flax de inte höjde innan jag kom igenom, jag blev nästan stammis på förarprovsenheten...
i skåne så tidigast slutet mars-början av april. det beror skitmycket på vädret, man får ta och ringa trafikskolorna när det börjar se lovande ut... PMa mej för namnet på malmötrafikskolan som körde på mej, haha
Då har man god tid på sig att kugga teorin alltså
Jaså, blev du påkörd av en mc från skola?
teorin var en baggis, det var uppkörningen som var knepig... tänk på att du måste fixa uppkörningen inom ett år efter du kirrat teorin.
ja men det var ingen större fara flög bara av och fattade inte riktigt vad som hänt. Men det hände också en annan snubbe vid en annan MC-körskola i Malmö och han hamnade på lasarettet.
Var tvärtom för mig när det var B-kort som gällde, uppkörningen var löjligt enkel.
Fast det kanske är annorlunda med MC.,
Man får väl snart börja spana på hoj och skinnställ, se hur fattigt man får leva de kommande månaderna
Afan, då kom du relativt lindrigt undan ändå. Illa som fan om man hamnar på lasarettet eller valfri intensiv.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|