absolut så fort jag vet så infar jag! och du med ifall du kommer på var on/offknappen till nervositeten sitter
precis varit ute en repa, tog lågfarten på 3dje gången för jag kom för fort fram först, sen svängde jag för lite så jag fick ingen bra ingång till vändningen men sen satte jag den, men jag klarar den bäst om jag börjar från vänster. då det blir vänstersvängvändning först. sitter i skallen högersväng nu då jag tippade två gånger åt just det hållet blä
träna undanmanövern shit säger jag bara...om jag håller 50 så tappar jag gasen i serpentinen, bromsar för tidigt och växlar ner och sen slutbromsar igen vid slutet alldeles försent och sen kommer jag inte runt i vändningen utan en fot ner när jag gör vänster vändningen kommer int eupp i 50 I serpentinen tillbaks....försöker öva i 45 för att få det att funak, 40 vet jag funkar rätt bra, högervändingen går inte alls...utan det blir typ till att backa och krångla....så den är jag mest bekymrad över nu annars är jag idag rätt nöjd-
HÖR NI DET jag "rätt nöjd" hahaha
Min vägverket gubbe som jag hade stod nere vid undanmanövern o bromsningen. På mina lektioner har min lärare stått vid svängen runt konan... Men det vill jag säga att jag hade kunnat köra hur illa som helst i svängen utan att han sett det... nu tycker jag inte svängen är svår så det gick ju bra o man ska ju kunna det men jag var väldigt ensam där borta vid konan som skulle rundas... och hade jag behövt så hade jag kunnat tagit en rejäl sväng utanför strecken utan problem..... men det är ju fusk...
min man sa att han satte ner foten i svängen på undanmnövern men vv snubben sa inget om det...så jag hoppas det är som du säger att de är inte sååå petiga
tog kortet idag var en hel lugn o skön vv snubbe, inga problem med något!
nu blire ut o köra mer! inte helt fel väder om man säger så
Är nog bara att hoppas på att man får en avspänd uppkörningsledare
min man sa att han satte ner foten i svängen på undanmnövern men vv snubben sa inget om det...så jag hoppas det är som du säger att de är inte sååå petiga
Uppkörning imorgon, fy fan vad nervös jag är! Hoppas allt går bra! Grattis till alla er som tagit den i år!
Men vändningen där nere går ju rätt snabbt, varför satte han ned foten???
Jag är nyfiken, hur gick det???
Tog mc kortet idag!!! Nu blir det till att ut å rejsa!
Tog mc kortet idag!!! Nu blir det till att ut å rejsa!
jag tog mitt körkort i torsdag och jag är så överlycklig, sen vart de många mil i norrland
Han satte ner foten på undanmanövern, inte vändningen...
Han satte ner foten på undanmanövern, inte vändningen...
Ehh, det tror jag då inte, eftersom undanmanövern går ju ännu fortare, i 50km/h!
gratulerar
hoppas det
Gick rätt skapligt igår , körde på högfartsbanan och klarade den i 40 ca. fick banna för jag gasade på förmycket vid bromsprovet, som jag klarade vid 50 . Kan svänga rätt ok i låg fart till höger men till vänster har jag JÄTTEPROBLEM, nån mer än jag , kroppen blir stel som en pinne. Men jag kom iaf på att blicken dyker ner i backen, jag bad om att vi ska träna vänstervarv på lågfarten imorrn .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|