Hmm...trodde att jag hade klargjort med sambon om att kortet var på gång, men icke - tvärnegativ till mitt intresse. Skrev i alla fall upp igår och klarade det utan problem.
Så, hojåka eller sambo?
Hmm...trodde att jag hade klargjort med sambon om att kortet var på gång, men icke - tvärnegativ till mitt intresse. Skrev i alla fall upp igår och klarade det utan problem.
Så, hojåka eller sambo?
Så, hojåka eller sambo?
Så, hojåka eller sambo?
Vad tycker du man ska svara på den frågan utan att ha sett hela bilden? Vad vet vi, ni kanske sitter arbetslösa med småbarn och inte har råd till bjöjor ens, ska man försvara hojägande då? Om sambons inställning beror på omtanke om dig? Om den beror på att du "trodde du klargjort" men i verkligheten inte diskuterat någonting alls?Så, hojåka eller sambo?
Varför är hon emot?
.......
Lycka till!!!
Vad tycker du man ska svara på den frågan utan att ha sett hela bilden? Vad vet vi, ni kanske sitter arbetslösa med småbarn och inte har råd till bjöjor ens, ...
.......
- så då blir rådet att du behåller hojhobbyn och ni båda letar vidare efter mer kompatibla partners.
OK!Ekonomiskt sett så är det inga problem, är varken småbarnsförälder eller arbetslös och tro mig - vi har diskuterat det men hon tjurar mest ihop.
Farligt är det ju, det går knappast att komma ifrån... men samtidigt har du väldigt stor möjlighet att genom ditt agerande själv påverka precis hur farligt det är, och det kan vara viktigt att förklara.Argumenten från hennes sida är att det är för farligt, fast det är det mesta som är högt eller går fort. Sedan är det ju bara kriminella som åker hoj...
Den kostar ca 300:- på din lokala körskola, inget att snåla på om du inte hittar en beg. snart.
Argumenten från hennes sida är att det är för farligt, fast det är det mesta som är högt eller går fort. Sedan är det ju bara kriminella som åker hoj...
Ekonomiskt sett så är det inga problem, är varken småbarnsförälder eller arbetslös och tro mig - vi har diskuterat det men hon tjurar mest ihop.
Shit vilket relationsforum detta blev!
Hojkort blir det ( ), och om hon inte accepterar det så ska jag nog börja se mig om...
Misstaget du gör är att debattera med henne. Förklara istället att du tänker börja köra MC och undrar vilken färg på hoj som skulle se bra ut.
Den kostade ca 180 på körskolan här hemma i slutet av förra sommaren...
Så, hojåka eller sambo?
Hur många försök får man på sig på manöverbanan? (2-3?) eller får man bara ett?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|