Körkort 2009

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
<text...>

Stort tack till Rotor som startade denna tråd. Den har gett mig mycket bra information och i slutändan hjälpt mig till kortet.
Ett stort Grattis till alla er som tagit kortet, och jag vill verkligen säga Lycka till alla ni som fortfarande kämpar. Det lönar sig i slutändan!! :)

/Christian.

Tackar! Alla har vi hjälpt varandra på vägen fram till kortet sedan jag startade tråden i oktober (tiden går fort när man har något att se fram emot). Vi som är klara fortsätter såklart tipsa alla som kämpar för att få sin lapp. Sommaren är inte över än. :)

Stort grattis till alla nytagna kort senaste dagarna! Tänk som sagt på att köra försiktigt. Ingen blir Rossi av att klara uppkörningen. Erfarenhet tar sin tid att samla på sig.

/Rotor
 

xxZeus

Live hard, die hard
Gick med
13 Jun 2008
Ort
Norr om Götet
Hoj
R1 -00
Nyss kommit hem efter en tur på 5 timmar.. GÖTT!!!!!! Tog kortet idag på Säve, GBG.
STORT tack till Stefan och Stefan på Kul På Hjul

Grattis!

Hade också uppkörning på Säve idag, men idioten kuggade mig för att jag låg för nära mitten vid högerkurva.. endast det!
Blir så irriterad, alla gör väl ett misstag eller två och att bli kuggad enbart för detta var enligt min åsikt alldeles för hårt.

Kör försiktigt
 

puttePROswe

KTM4EVER
Gick med
17 Mar 2009
Ort
Fraahmseedan
Hoj
Skall handla geggmoppe
Grattis!

Hade också uppkörning på Säve idag, men idioten kuggade mig för att jag låg för nära mitten vid högerkurva.. endast det!
Blir så irriterad, alla gör väl ett misstag eller två och att bli kuggad enbart för detta var enligt min åsikt alldeles för hårt.

Kör försiktigt

Oj fan... trisst.... vilken tid körde du?... Jag körde vid 13 tiden
 

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Kga
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
många som fixat lappen nu igen ser jag:) GRATTIS till er alla, avis som fan.:)
 

Skopan

Kamikaze volontär
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Örebro
Hoj
KTM
Hur många på den här tråden är från örebro trakten? vi måste träffas sen o ta en tur tycker jag. Snacka lite skit på ett fik:tummenupp
 
Gick med
9 Jul 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki, ZR-7 (skrot) Ducati Monster S4 "Carbon edition"
ÄNTLIGEN..

Den här gången gick det vägen.. Hade sama förättare o det gick hur bra som hellst.. Men då gick ju såklart hojen sönder så jag kan inte köra iaf..

Men glad för kortet iaf:D
 

Mattjaak

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Luleå
Hoj
XT 600E, KTM EXC 525
äntligen kort, tog det för typ för en halvtimme sen! så j*vla sköönt! syns på vägen:)
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Hur många på den här tråden är från örebro trakten? vi måste träffas sen o ta en tur tycker jag. Snacka lite skit på ett fik:tummenupp

:tummenupp Vi får se till o styra upp lite samåkningar, jag hoppas att motorcykelgudarna är med mig på tisdag, ska hem och krypköra ett par timmar i garaget nu efter jobbet. Måste sitta 10/10 gånger snart så man känner sig säker ;D
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Jag är lycklig!! Fixade mc kortet i förmiddags, fan så skönt när man får beskedet att man är godkänd. Ska ta min första tur ensam på min hoj ikväll!!
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
1h krypkörning i garaget precis och jag börjar känna mig själv säkrare och säkrare, kan köra fullt utslag nu åt båda hållen och det går i lagom fart (hoppas jag) blir en några timmar kryp till innan körkortet så jag vet att det sitter! :) Lite synd dock att det ej är samma hoj.. men det löser sig nog
 

rolle83

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2000 Honda CBR 929 Fireblade RR
Å fy fan.. satt hemma idag och var överlycklig att jag tog kortet igår.. gött väder o allt...

haha precis så tänkte jag med! Jag klarade också uppkörningen igår ute på säve kl 8 på morgonen. Vi hade verkligen vädret med oss! :tuttar grattis till er alla som klarat det ännu en gång!
 

xxZeus

Live hard, die hard
Gick med
13 Jun 2008
Ort
Norr om Götet
Hoj
R1 -00
JA.. ge inte upp... du klarar det nästa gång.. håller tummarna!

Tack ska du ha.. Vet inte vem av grabbarna du var.. men vi satt vid bänkarna där o tjötade.. jag hade ett tvådelat svart ställ, svart hjälm..
struntsamma, kul att det gick bättre för dig.. ha det gött
 

rolle83

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2000 Honda CBR 929 Fireblade RR
drick nu inte för mycket idag så missar en kördag imorgon om nu vädret tillåter ;) Glad midsommar på er! P.S Har suttit på hojen sen 9 imorse :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top