Grattis!
Vad kul mannen! Vi får ta en hojfika i sommar!
Stort grattis! Bra jobbat!
Stort tack! Rätt kul att vi nu, ett bra tag efter att du startade tråden, äntligen har kommit "hem" och klarat av det
kan du berätta vad du gjorde för klantighet
nyfiken...jag behöver få höra tokigheter som ändå var ok nog att man fick lappen är lite lätt frustrerad själv över hela min hojträning just nu
GRATTIS FÖRESTEN!
Haha, nä jag klantade mig på mina första försök på lågfart/högfart men klarade dom sedan på andra försöket. Hojen hade stått å blivit kall å va helt ryckig när jag skulle försöka mig på lågfarten, satte ner foten 2 ggr. Men körde sedan undanmanövern (som jag välte en kona på men fixade på andra försöket) och sen när jag gjorde nytt försök på lågfarten kändes hojen mkt bättre och jag ökade även farten marginellt (inget hon sa ngt om)
Sen gjorde jag väl (ur mitt eget perspektiv) inte en "perfekt" trafikdel. Många små rondeller som jag aldrig blinkade ut ur, lite sånna småsaker. Men hon tyckte tydligen jag var bra nog
De e bara å slita vidare å få in det i kroppen å ut ur huvudet, så flyter allt mkt lättare! Lycka till!
Klara också idag i Barkarby för typ 1,5 timma sen
Körde du också me Carina? Man blev ju typ kär i henne när hon sa att man klara, trots att hon va typ 45
Haha, jaa de va Carina jag körde med
riktigt sympatisk person!
Hon överraskade iaf mig när hon sa att de va en godkänd körning, hade förberett mig på att trafikdelen inte gick så bra, så jag blev lite ställd när hon sa så.. "jaså var det? åfan..."
Grattis på dig!