Krilllan
Ny medlem
Det regnar väl alltid på den sidan av landet.....
Inte igår, idag eller dem kommande dagarna
Det regnar väl alltid på den sidan av landet.....
Det ä bra att du tränar där det lutar för det gör konbanan på uppkörningen me ute vid motorstadion
Börja med ganska stort avstånd så att du enkelt kommer runt. Sedan minskar du avståndet allteftersom du blir säkrare. Till slut så kör du runt mot styrstoppen.
Bild på konorna. (Lite rörigt, men du fattar va?)
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=236196&stc=1&thumb=1&d=1211530660
hur mycket då???? nu blir jag hispig
det första stället jag tränat på är en gamla avstängd väg, där funkar det kalasbra, med lite lutning.
men sen på en parkering i stan (jag bor inte i örebro dårå) så lutar den betydligare enligt mig och mitt dumma psyke
usch nu blir jag matt av detta..jag vet ju at tjag kan den men inte på platsen inne i stan hur sjutton ska jag fixa den på uppkörningen???
åhhh.................
oj ibland funkar dert med fullt rattutslag men så många på rad....hmmm...det blir grinigt......jag känner mig rätt matt just nu...motigt som fan
YES! YEES YEEEEEEES!!!!
Klarade min uppkörning idag! så j***a skööönt!!!
Ruskigt skön känsla!!
YES! YEES YEEEEEEES!!!!
Klarade min uppkörning idag! så j***a skööönt!!!
Ruskigt skön känsla!!
det första stället jag tränat på är en gamla avstängd väg, där funkar det kalasbra, med lite lutning.
men sen på en parkering i stan (jag bor inte i örebro dårå) så lutar den betydligare enligt mig och mitt dumma psyke
usch nu blir jag matt av detta..jag vet ju at tjag kan den men inte på platsen inne i stan hur sjutton ska jag fixa den på uppkörningen???
åhhh.................
lutar så mycke så du kan rulla hela vägen ner får väl dutta till på bromsen med ibland så det inte går för fort. du kan ju öva vid gamla asg lagret i stan där lutar det lite o så finns allt utmålat på marken med
åhhh.................
lutar så mycke så du kan rulla hela vägen ner får väl dutta till på bromsen med ibland så det inte går för fort. du kan ju öva vid gamla asg lagret i stan där lutar det lite o så finns allt utmålat på marken med
jag bor inte i örebro utan i en mindre stad 4mil bort
jag kör på en gammal väg (i Linnebäck om du vet vart det är) och den lutar lite så pass att man kan rulla i svängen och man behöver bromsa lite....och det funkar finfintDÄR men på parkeringen inne i min stad lutar det mer enligt mig och då går det inte alls utan jag tippade rakt ner dock i stillastående(fick val panik försökte bromsa, men fotbromsen tar för långt ner och där märktes det av såpass att jag nog tog handbromsen)
Hmmm, det låter som om du behöver ett litet uppehåll med körningen??? Du låter frustrerad... Det låter som om du kör kanske lite väl mycket, om du har ont så skall du inte köra, det går inget bra då. Jag kommer ihåg att jag fick väldigt ont i kopplingshanden, det strålade liksom upp i hela armen. Jag fick lov att använda zonsalva samt alvedon i några dagar, jag tog även en paus från körandet och det hjälpte!
Ang. snabba åttan, träna på den, den är väldigt givande!
ska nog vila några dagar...så klart var jag på en tur till nyss och jag verkligen älskar att glida på hojen när solen lyser och allt är grönt och vattnet glittrar....ingen konbana i sikte bara köra
men nu ska min priv handledare jobba en massa extra. har en till priv. handledare ska nog ringa honom kanske på onsdag för att köra på torsdag....elelr till helgen..ta extra extra ledigt har ju liksom int ehunnit med nått annat än köra hoj senaste tiden
voltaren gel har jag använt nu 3ggr om dagen, ska köra 14 dagar och hoppas det blir bra, stundtals verkar vänsterhanden vara riktigt bra och stundtals värker det som satan
ska ta upp åttan med mina handledare
Du menar alltså att det har regnat hela dagen i Gbg (trotts att det har varit sol större delen av dagen), och det skall även göra det imon, trotts att både GP och smhi lovar sol. I vilket olycksdrabbat område i denna stad befinner du dig i Eller befinner du dig ens i Gbg
Ett stort grattis! Bara ut och leta hoj nu då???
Befinner mig i LULEÅ, fick hela säkerhetskontrollen, köra om lågfart o högfart 2ggr i regnväder, men blev iaf fint väder till landsvägskörningen. Så jag klarade det, så jävla gött (för övrigt regnar det alltid i göteborg)
Jag har redan hunnit med 20mil med hojen och dessutom så har jag blivit invinkad tillsammans med 5bilar i nykterhets/körkortskontroll av farbror blå nu på kvällen. Man såg att han ville vinka in mig med, haha gick direkt till mig istället för ta bil efter bil. Nåja de gick ju väl iaf.
Befinner mig i LULEÅ, fick hela säkerhetskontrollen, köra om lågfart o högfart 2ggr i regnväder, men blev iaf fint väder till landsvägskörningen. Så jag klarade det, så jävla gött (för övrigt regnar det alltid i göteborg)
Jag har redan hunnit med 20mil med hojen och dessutom så har jag blivit invinkad tillsammans med 5bilar i nykterhets/körkortskontroll av farbror blå nu på kvällen. Man såg att han ville vinka in mig med, haha gick direkt till mig istället för ta bil efter bil. Nåja de gick ju väl iaf.
nu fattar jag vad ni menar med besattheten av att köra som nån skrev. ska vara hojledig idag och fan jag får krupp! jag fattar att jag behöver verkligen få lite hojledigt men då ojar jag mig över att jag snart ska köra upp och så illa som det gått nu på sistone så är mitt självförtroende som kanppt fanns innan totalt väck....jag som var så jäkla mallig att jag fixade lågfartskonbanan..va fan skulle jag prova den på ett annat ställe??? är man dum ska man ha ont...typ
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAA!!!!! Jag klarade det för ungefär en halvtimme sen!!! Nu ska det köras resten av dagen!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|