Några tips ska köra upp för andra gången då.
första lyckades jag slå i en kona 2 gånger fortfarande ändå fast det har gått en månad sen sist.
får själva handledaren eller han som bedömmer dig från trafik verket stå och prata i mobil hela tiden? för det gjorde han och han lyssnade inte på mig heller
kändes som: "när slutar jag??" han trodde heller ej att det var min hoj när det stod i papprerna och allt.
Grattis till er som tagit kortet! bara önska lycka till mig själv!!
Klaga hos vägverket ang din handledares uppförande, det är inte axeptabelt<--- att han inte har koll på dig.
Verkar vara ett riktigt rötägg om det är som du skriver.
Väldigt förvånansvärt att man gör så för skulle du orsaka en olycka så är det han som åker på det hela, det är ju nämligen han som kör lagenligt sätt.
Ja har tänkt o ringa och göra det sen när man fått kortet. för att det kändes verkligen som att han brydde sig inte ett skit. Under säkerhets kontrollen frågade han om man verkligen gjorde så som jag gjorde.
Jag svarade bara att det är det jag lärt mig och jag har lärt mig från en som varit handledare förut.
sen när jag hade misslyckats så sa han "A men det brukar ju vara enkelt att köra 125a" tänkte bara tack för den... får ta nya tag nu på onsdag o hoppas på att det är en annan.
Acceptabelt tror jag
börja tänka efter nu har för mig att han inte ens sa hej tycker han skull behövt lite SH kärlek
Helt o acce axe, aa vafan inte okej helt enkelt
tack @freij jag körde min andra gång nu när jag satte den, att kugga en gång är inte allt.
bara upp på de igen tills man sätter det.
kändes som jag hade ett riktigt rötägg första gången.
Vad åkte ni dit för? Ni som kuggade? Ska nämligen köra upp på torsdag och behöver alla tips/hjälp/råd jag kan få
Vad åkte ni dit för? Ni som kuggade? Ska nämligen köra upp på torsdag och behöver alla tips/hjälp/råd jag kan få
Har teoriprov imorgon eftermiddag (senare idag iofs ser jag nu på klockan)! Har läst mc-boken men inte en sida i körkortsboken (den med alla trafikregler). Hoppas att den skiten sitter kvar sen b-kortet för 3 år sen.
Misslyckas jag kommer jag med stor sannolikhet, enligt min körskolelärare, inte hinna köra upp i år.
Lugnande tips?
Jag är osäker som sjutton på säkerhetskontrollen.
Jag har skrivit upp rubriker som jag ska plugga tills torsdag.
El, Reglage, Lager, Hjul, Bromsa, Vätskor, Stödet, Drivning. Är det något mer?
Kan tyvärr inte säga något om banan i Uppsala.. men ett lycka till låter som om det är på plats! Det är min tur på onsdag vid 14:00 på Tulline
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|