Lillsyrran
Alltid däckad!
Wow man är fortfarande siste man på listan 
Wow man är fortfarande siste man på listan![]()
Listan kan fortfarande fyllas på här, om bara vädret håller i sig kör dem till slutet av oktober i Malmö =0)
Längre faktiskt! Jag kör upp den 4 november. Tror 5 november var den sista bokbara uppkörningen.
Till alla som ogillar Västerås. Hårda men fruktansvärt rättvisa. Körde själv upp där och det var inga problem![]()
Längre faktiskt! Jag kör upp den 4 november. Tror 5 november var den sista bokbara uppkörningen.
Reserverar de inte för eventuell inställning? Låter orimligt om du får göra uppkörning i snö.
Jag vill inte döda dina förhoppningar, snarare realisera din förväntan.![]()
jag körde också upp där utan problem. Tror det var 4stycken från min körskola och alla klarade det![]()
Jo tro mig, det har jag inte missat. Går och hoppas på att vintern håller sig borta lite till.
Räcker ju med någon minusgrad och lite regn för att uppkörningen med största sannolikhet ställs in. Jag kör som tur är dock inte på morgonen utan efter lunch då temperaturen bör vara en aning högre och öka på mina chanser.
Någon som har den nyaste utgåvan av körskoleboken för MC med lämpligt körskole program för PC som de vill bli av med?
PMa mig då =)
Jag tänkte skriva upp under vintern.
//K
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |