Finns det någon som har tagit kortet som har en övningskörningsväst till salu? Intresserad av att köpa
Är väl bara att åka till biltema eller första bästa mc-handlare och köpa en
Jo, men jag har 5 mil till närmsta handlare och lika långt till Biltema. Vad kostar de förresten?
Hej
Jag skall vara handledare för 1 av barnen nu i sommar och undrar var jag kan hitta en "skiss" eller ritning med hur konbanan och dom andra övningarna skall se ut.
Skulle säkert kunna leta igenom tråden men insåg att 42 sidor skulle ta hela natten.
Tony
Verkar vara rätt dyra.. Dom ja sett har kostat runt 300 spänn vilket är HUTLÖST för en jävla väst.. Finns väl säkert billigare nånstans.
Ja köpte en vanlig övningskörningsskylt på macken som ja knöt fast över ryggen.
39 :-
Yeeeeees! Då fick man kortet!! Helt jävla underbart!!!
Kunde du inte få tid snabbare än så? Jag ringde och bokade för ett par timmar sen, fanns tid 21a, och sen massor veckan efter.
Torskade på teoriprovet fick, 47 skulle haft 52. I vilket fall, en utav frågorna jag torskade på pga bristande kunskaper är, vad nettovikten är på mc:n? Frågan var typ: en förare på 80 kg + 20 kg packning är på mc:n vad är nettovikten? eller något. Så var det en sån här ruta där tjänstevikt maxlast osv stod. Mvh
Torskade på teoriprovet fick, 47 skulle haft 52. I vilket fall, en utav frågorna jag torskade på pga bristande kunskaper är, vad nettovikten är på mc:n? Frågan var typ: en förare på 80 kg + 20 kg packning är på mc:n vad är nettovikten? eller något. Så var det en sån här ruta där tjänstevikt maxlast osv stod. Mvh
Hej
Jag skall vara handledare för 1 av barnen nu i sommar och undrar var jag kan hitta en "skiss" eller ritning med hur konbanan och dom andra övningarna skall se ut.
Skulle säkert kunna leta igenom tråden men insåg att 42 sidor skulle ta hela natten.
Tony
Hej
Tony
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |