Var det ansökan för körkortstillstånd du fick hem på tre dagar eller själva pappert på beviljat körkortstillstånd?
Isåfall är det både rekord och väldigt konstigt om du fått körkortstillståndet då dem ligger över en månad bak på att pröva tillstånd...
Har provat det där med att ringa, men det skiter dem fullständigt i
Just nu behandlar dem körkortstillstånd som inkommit 24 Februari.
Risk 2an
Hej! Jag vill ta körtkort så snabbt som möjligt och vill därför gå riskutbildningarna så fort som möjligt. Förmodligen kommer jag inte kunna köpa hoj förrens i sommar.
Hur mycket erfarenhet/kunskap om att köra MC måste man ha för att klara av risk 2an?
De erfarenheterna jag har är, scootermoppe, 20h fiddy, och ca 30mil på 125cc scooter (med växlar) på Bali.
Då var första lektionen klar
När jag kliver ut hemma på väg dit singlar några få snöflingor ner...väl framme snöar det rätt rejält, och fortsätter så under hela lektionen, och ända så går jag där ifrån med en fån-flin i hela ansiktet, detta är fan det roligaste jag gjort...med kläder på, på länge!!
jag hade väntat mig att få min förväntningar grusade när dom var SÅ uppskruvade (det brukar ju bli så) men det vara bara undebart, känner mig helt hemma på hojjen, nu är det bara att läga all prestige åt siden och bara lyssna och lära så kommer detta att gå kanon
Grymt! En annan har 3 lektioner inbokade med start 4e April, sedan uppkörning i Maj
jag har risktvåan den 2e maj, får man ett intyg osv direkt på att den är klar? funderar på om jag ska boka teoriprovet till den 3e eller 9e maj. Helst den 3e men är osäker på om transportstyrelsen hinner "få in" att den är genomförd och godkänd?
jag har risktvåan den 2e maj, får man ett intyg osv direkt på att den är klar? funderar på om jag ska boka teoriprovet till den 3e eller 9e maj. Helst den 3e men är osäker på om transportstyrelsen hinner "få in" att den är genomförd och godkänd?
Bokade du den själv eller kör du på någon skola? Vilken isåfall, bara nyfiken för när jag frågade om jag fick boka min risktvåan så fick jag inte boka någon förens jag hade kört någon lektion.
den som ansvarar för risk 2:an skall rapportera in det direkt efter utbildningen så det borde va lugnt, men för att va säker så ring å snacka med dom som kommer utbilda dig så får du ju veta direkt hur dom går tillväga och hur lång tid det tar innan transportstyrelsen får det rapporterat till sig=)
Då var 16-årsdagen här, bokat en massa lektioner, min handledare fick sina papper slutet av förra veckan, mc:n snart färdigservad och står o väntar.
HERE WE GO
Ingen som har uppkörning i april här?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |