vad gäller vid uppkörning skyddsmässigt, räcker separata skydd och jacka eller är det fullt skinnställ som gäller?
http://www.korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/motorcykel/Korprov/Under-provet/
vad gäller vid uppkörning skyddsmässigt, räcker separata skydd och jacka eller är det fullt skinnställ som gäller?
Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!
Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!
Ny här idag föresten!
Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!
Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!
Ny här idag föresten!
Fick tydligen inte boka nån teori eller uppkörning innan jag gjort riskutbildningarna
aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!
Helt korrekt!
aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!
Jag har bokat risk 1:an och risk 2:an och uppskrivning. och allt genom körskola så det funkade för mig iaf.
Här är ännu en som har tänkt skaffa kortet
Lite sent ute, men hoppas på att det går snabbt, har ju möjlighet att köra privat också.
Men som jag fattat saken så behöver man inte gå handledarkurs för A-kort, stämmer det?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|