Körkort 2011

Shreddie

Gitarrist i Stormhold
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
1991, Kawasaki ZXR750R
Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!

Så sugen på att få allt klart nu innan semestern!

Ny här idag föresten!

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Håller på som attan nu, har bokat allt utom teorin och uppkörning eftersom man måste gå de där jädra riskutbildningarna!

Ny här idag föresten!

Wilkommen!:D

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73

Ny här idag föresten!

du kan ju alltid boka uppkörning och teori innan du gjort risktutbildningarna så bokar en tid efter dina riskutbildningar :)

Välkommen och lycka till :yoparty

Shreddie

Gitarrist i Stormhold
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
1991, Kawasaki ZXR750R
aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
aa, men det är ändrat i år, man måste ha gjort risk 1:an och risk 2:an före du kan ens boka teorin.. blir bara värre å värra, och nästa år är det 25-årsgräns för tung hoj!

surt, dock är det bra med sänkt kubik till till uppkörningen för tung i alla fall som det blir iår väl? :tummenupp

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
HD V-ROD Muscle
Imorn är första övningskörningslektionen (blev ett långt ord). Ska bli intressant o se vad man behöver öva på.

:D:D

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
HD V-ROD Muscle
Imorn är första övningskörningslektionen (blev ett långt ord). Ska bli intressant o se vad man behöver öva på.

:D:D

perlan_

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Kawasaki er 6

Jag har bokat risk 1:an och risk 2:an och uppskrivning. och allt genom körskola så det funkade för mig iaf.

Shreddie

Gitarrist i Stormhold
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
1991, Kawasaki ZXR750R
hmm.. kanske om man bokar riskkurserna också, men utan dom går det inte tror jag, själv har jag första körlektionen på fredag, och sen måste jag skynda mig från gislaved till halmstad för riskettan redan samma dag, haha! bad om att få ha lite konkörning som första lektion då jag har kört 40 mil redan med hojen! :D

jawker

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
MT-09 -17, CRF250R -11
Här är ännu en som har tänkt skaffa kortet :)
Lite sent ute, men hoppas på att det går snabbt, har ju möjlighet att köra privat också.
Men som jag fattat saken så behöver man inte gå handledarkurs för A-kort, stämmer det?

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Här är ännu en som har tänkt skaffa kortet :)
Lite sent ute, men hoppas på att det går snabbt, har ju möjlighet att köra privat också.
Men som jag fattat saken så behöver man inte gå handledarkurs för A-kort, stämmer det?

Så var det iaf. för min del. "Kursen" gällde bara för bil.

Cubalibre

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2011
Hoj
Yamaha FZ1 2008

Jag bokade teori innan jag hade börjat med något annat, så det går hur bra som helst! Däremot måste du ha gjort både riks 1 och risk 2 för att få skriva.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln