58 rätt på teorin idag bara uppkörningen kvar!!
Har mitt teoriprov nästa vecka men tänkte höra med er som gjort provet & använt iKörkort MC & Trafikskolan TEO 2011, jag har absolut inga problem med att klara av slutprovet på TEO men när det gäller på iPhone så får jag nästan spader.. Hur ser provet ut är det likt TEO eller är det i svårighetsgrad iKörkort?
Hejsan alla medlemmar och får givetvis tacka och bocka för detta forum som verkar strålande.
Nu till mina lite simpla frågor.
Jag fyller 21 år i september och vad jag vet går gränsen för tung MC vid den åldern. Dock kliar det i fingrarna när man nu vill börja ta körkort för det. Går det att ta tung mc vid 20 års ålder på körskola eller kommer det endast erbjudas begränsad?
Är jag dum och tar körkort i sommar, eller ska jag vänta till hösten då jag faktiskt fyller 21?
Ångesten är stor..
Mvh
Du kan endast ta begränsat, men samtidigt så behöver du bara göra körprovet igen efter att du fyllt 21 för att få körkortet "uppgraderat". Det kan det väl vara värt för att inte missa en hel sommars mcåkning.
Jag har använt bara iKörkort och fick 64 av 65 rätt, jag tror att den är väldigt nära riktiga provetHar mitt teoriprov nästa vecka men tänkte höra med er som gjort provet & använt iKörkort MC & Trafikskolan TEO 2011, jag har absolut inga problem med att klara av slutprovet på TEO men när det gäller på iPhone så får jag nästan spader.. Hur ser provet ut är det likt TEO eller är det i svårighetsgrad iKörkort?
Tjena
Då jag är en blivande mc förare kändes det mer än rätt att registrera sig här på sporthoj
V.27 är det dags för mina första körlektioner! 25kw
Är det något specielt man ska tänka på när man är ute och kör?
inte köra med ballen
När jag skulle ansöka, ringde jag några dagar efter att jag skickat in papperna, och medan jag väntade i telefonen fixade de det
Fick 61/65 idag på Teoriprovet! Sjukt glad! NU är det bara uppkörning! AWESOME!
Idag lyckades man klara Teorin iaf så på Tis är det dags för uppkörn ing.... Wish me luck =)
Ser hur många lyckas och jag har planerat min körskolegång nu iallfall vilket känns grymt skönt. Och löser det sig väl har man kortet lagom till semestern.
Btw bokade 12 lektioner á 70 min. Vad brukar man ligga på ? Känns väldigt mycket.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|