Hade uppkörning idag i Norrköping och klarade kortet!!! Känns helt fantastiskt!!!!!
Känns overkligt att få köra själv
Grattis till kortet!Hade uppkörning idag i Norrköping och klarade kortet!!! Känns helt fantastiskt!!!!!
Sånt där kan man ju svårligen svara på på ett forum om man inte ser hur du kör. Så den ende som kan bedöma det riktigt är ju faktiskt... körskolelärarenEnligt min körskolelärare så är tydligen en perfekt kurvteknik innan uppkörning ett MÅSTE, annars är man rökt. Löjligt tycker jag, tar alla kurvor i den hastighet som gäller och det blir inte " korrekt " varje gång men jag lyckas ju iaf. Är det någon som hört någon annat ang kurvteknik på uppkörning ? Hur överseende är dom eg ?
Hade uppkörning idag i Norrköping och klarade kortet!!! Känns helt fantastiskt!!!!!
Tips till alla som ska ta mc kort i örebro: någon har märkt ut 2x lågfartsbana 1, 2x lågfartsbana 2 och en högfartsabana på den nedlagda Coop lillån parkeringen, det är fantastiskt bra!
Det finns även en avskild vägsträcka på norr där banorna är uppritade. Åk av E18/E20 vid avfart 116(gamla glanshammarsvägen) och sväng in mot stan igen. Sväng första höger före Venarondellen.
Det var åtminstone uppritat i höstas när jag var där, och jag är övertygad om att markeringarna fortfarande syns.
Koordinater: WGS 84 (lat, lon):N 59° 18.036', E 15° 15.280' WGS 84 decimal (lat, lon):59.30061, 15.25466
RT90:6575655, 1468636 SWEREF99 TM:6573553, 514503
uppkörning nästa vecka 2/5 =) får hoppas de går vägen.
Blääh nu börjar nervositeten krypa sig på =/ En körlektion kvar innan uppkörning !
KÖRKORT!!!!!!!
körde upp idag som privatist, tog 2 körlektioner i veckan, inte kört något privat, och det gick kalas halvtimme efter uppkörningen ringer jag till lelles och frågar om dom hört nå nytt om min hoj? Ja du, dom håller på att lasta av den här utanför nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla underbar dag.
Grattis 021, sjukt grymt!
Jag är sjukt imponerad av hur grym känsla du måste ligga inne med.
Bara kört två lektioner och fixa alla momenten.
Jag har kört 10 lektioner, 50 mil privat och klarar inte lågfarten del 1
alla gånger jag försöker.
Följ listan folket
Nr. Datum Nic, Ort
1. 26/4 Still_Alive, Norrköping
2. 2/5 021, Västerås
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|