Gör som honom!
http://trafikjuristen.se/otroligt/otroligt1.htm
http://trafikjuristen.se/otroligt/otroligt1.htm
Kan man inte begära ett protokoll på hur polisen kom fram till hastigheten?
...Dom måste ha laser el dylikt som dom kan mäta din hastighet...
//GG
...hoppas på kryp hål i polisens dokumentation?
När man blir stoppad av polisen, ber de att man skriver på ett papper då eller hur går det där med förnekandet till?
Är det inte så att i Sverige, tillsammans med de flesta västerländska demokratier att man behöva inte bevisa att man är oskyldig utan att besvisbördan ligger på de som föra åtalet att bevisa skulden. Gör de inte det så borde man kunna överklaga, eller?Jag känner inte att jag har nåt att komma med. Jag kan inte bevisa att jag inte kört för fort,
Jag vart stannad av polisen för några år sen och dom tog mig med lasern. Jag körde 170 på 110 väg och han ville ta mitt kort på plats men jag neka och ville se hur fort jag hade kört, men det gick inte sa han för dom har precis skjutit på en annan person. Jag vägra ju såklart att skriva på och fråga han hur dom kan driva en sån verksamhet " vi lurar inte folk och är det så att du har kört 170 på 110 väg så stämmer det sa han." hmm jag garvar ju såklart åt han och sa du får inte ett skit av mig och jag skriver inte på ett jävla skit heller för den delen. ´Det vart rättegång och jag vart friad.
man ska med andra ord alltid förneka? Och sen hoppas på kryp hål i polisens dokumentation?
Summa sumarum..... Kör inte för fort...?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|